نویسنده: سجاد پاک آیین
// چهار شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۰

بازی Uncharted 4 طولانی تر از سه شماره‌ قبلی مجموعه خواهد بود

شرکت ناتی داگ اعلام کرد زمان لازم برای به پایان رساندن بازی Uncharted 4: A Thief's End طولانی‌تر از نسخه‌های قبلی این سری است. برای اطلاع از جزئیات این خبر با زومجی همراه باشید.

آرن مِیِر، مدیر ارتباطات شرکت ناتی داگ در اظهارنظر اخیر خود در یک برنامه زنده که از Twitch پخش می‌شد، اعلام کرد که به پایان رساندن بازی Uncharted 4 در مقایسه با بازی‌های قبلی این مجموعه به زمان بیشتری نیاز دارد. او به مدت زمان دقیق بازی اشاره‌ای نکرد، اما در رابطه با ویژگی‌های گیم‌پلی آن گفت که اصلا مهم نیست بازیکن‌ها کدام درجه‌‌ سختی را انتخاب می‌کنند؛ مدت زمان بازی Uncharted 4 به طرز قابل توجهی طولانی‌تر از سه بازی قبلی این سری است. برای پیش بردن مراحل بازی فقط یک روش خاص و از پیش‌تعیین‌شده در Uncharted 4 وجود ندارد، بلکه چندین گزینه برای پیش بردن مراحل بازی طراحی شده است و به سلیقه بازیکن بستگی دارد که کدام را انتخاب کند.

همچنین در این برنامه زنده، شرکت ناتی داگ قابلیت Photo Mode را برای بازی آنچارتد 4 تأیید کرد. بازیکن‌ها می‌توانند با فشار دادن هم‌زمان دکمه‌های R3 و L3 از محیط داخل بازی عکس بگیرند. تیم سازنده بازی معتقدند که افراد زیادی از این قابلیت استفاده خواهند کرد چون محیط Uncharted 4 وسعت و زیبایی باشکوهی دارد.

یکی از جالب‌ترین خبرهایی که در این پخش زنده اعلام شد این است که بخش تک‌نفره Uncharted 4 از حالت Co-Op پشتیبانی نمی‌کند. این اتفاق باعث می‌شود که آخرین ماجراجویی «نیتن دریک» را تنها با او به پایان برسانیم.

بازی Uncharted 4 در تاریخ ۱۰ می (۲۱ اردیبهشت) به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

منبع: Attack of The Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده