// چهار شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۰

دومین بسته الحاقی ‌CoD: Black Ops 3 با نام Eclipse برای پلی استیشن 4 منتشر شد

Eclipse، دومین بسته الحاقی بازی Call of Duty: Black Ops 3، برای دارندگان کنسول  پلی‌استیشن 4 منتشر شد. این بسته ماه آینده برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی نیز منتشر می‌شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

طبق توافق صورت گرفته میان سونی و اکتیویژن، تازه‌ترین بسته‌الحاقی Black Ops 3 با نام Eclipse اکنون یک ماه زودتر برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر شده است. همانطور که در گذشته اعلام شده بود این بسته الحاقی شامل ۴ نقشه‌ی حالت چند نفره از جمله یکی از نقشه‌های پر طرفدار بازی Call of Duty: World at War و همچنین ادامه داستان حالت زامبی با محتوای جدید است.

نقشه‌های جدید حالت چندنفره Spire ،Rife ،Knockout و Verge نام دارند. در صورت علاقه می‌توانید جزئیات هریک از نقشه‌ها را در زومجی مطالعه کنید. در این میان Verge بازسازی‌ از نقشه Bonzai در بازی Call of Duty: World at War است که از محبوبیت بالایی میان طرفداران برخوردار بود.

مرحله زامبی با نام Zetsubou No Shima در بسته‌الحاقی Eclipse نیز خط داستانی گذشته را ادامه می‌دهد. شما می‌توانید Eclipse را هم‌اکنون از طریق فروشگاه پلی‌استیشن با قیمت ۱۵ دلار خریداری کنید علاوه بر این، Season Pass پنجاه دلاری بازی نیز شامل این DLC می‌شود.

بعد از بسته‌الحاقی Awakening که در ماه فوریه منتشر شد، Eclipse، دومین بسته‌الحاقی Black Ops 3 محسوب می‌شود. علاوه بر محتوای عرضه شده،‌ این بازی شامل ۲ بسته‌الحاقی دیگر نیز می‌شود که هنوز جزئیاتی از آنها منتشر نشده است.

تمامی بسته‌های الحاقی Black Ops 3 با توجه به توافق سونی و اکتیوژن یک ماه زودتر از کنسول‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی برای پلی‌استیشن 4 منتشرخواهد شد.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده