// جمعه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۰

تماشا کنید: سلاح و نقشه جدید بازی Umbrella Corps از سری رزیدنت اویل

به تازگی چند تصویر و یک تریلر از بازی فرعی سری Resident Evil یعنی Umbrella Corps منتشر شده‌اند که سلاح و نقشه جدید این بازی را به نمایش می‌گذارند. برای اطلاع از جزییات بیشتر با زومجی همراه باشید.

کپکام، سازنده و ناشر مجموعه بازی‌های Resident Evil، چندی پیش از بازی جدید این مجموعه با نام Umbrella Corps رونمایی کرد. این بازی یک تیراندازی چندنفره و تیمی با حالت‌های مختلف خواهد بود. پس از انتشار تریلر گیم‌پلی این بازی، حال نوبت به رونمایی از نقشه و سلاح‌ دستی جدید بازی رسیده‌ است. در تصاویر و تریلر زیر می‌توانید نقشه Antarctic Base و یک تبر به نام Brainer Axe را مشاهده کنید.

 

نقشه Antarctic Base شاید برای طرفداران پر و پا قرص مجموعه رزیدنت اویل آشنا به‌نظر برسد. این نقشه از یکی از مناطق یخ‌زده بازی Resident Evil Code: Veronica الهام گرفته شده‌ است. کپکام توضیح داد که این نقشه دارای ۳ طبقه و یک دریچه هوا برای عبور از پایگاه است.

 

|

همانطور که از اسم سلاح جدید بازی یعنی تبر Brainer Axe مشخص است، با این سلاح شما می‌توانید مغز دشمنان خود را متلاشی کنید. اسلحه‌های Talonhawk و کلت Wolfsbane نیز در ویدیوی بالا قابل مشاهده هستند. همانطور که در این تریلر می‌بینید، سلاح‌ها و تجهیزات بازی با رنگ‌ها و طرح‌های متفاوت دیده می‌شوند که خبر از قابلیت شخصی‌سازی در بازی Umbrella Corps می‌دهد.

همچنین در قسمتی از ویدیو، زامبی‌های جهش یافته را مشاهده می‌کنیم که در هنگام بازی کردن حالت چند-مرحله‌ای (Multi-Mission) ظاهر خواهند شد. تنها راه کشتن این نوع زامبی‌ها،‌ نابود کردن مگا زامبی‌های (زامبی‌های تحت فرمان) آنها است.

بازی Umbrella Corps در تاریخ ۲۱ ژوئن (۱ تیر) امسال برای دو پلتفرم رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 با قیمت ۳۰ دلار منتشر خواهد شد. این بازی در ابتدا قرار بود در ماه می منتشر شود اما سازندگان اعلام کردند که به‌دلیل بهینه‌سازی و کار بیشتر بر روی بازی تاریخ انتشار آن را یک ماه به عقب خواهند انداخت. هنوز صحبتی در رابطه با نسخه ایکس‌باکس وان بازی نشده‌ است.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده