نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰

بازی ایرانی جنگل لرزان بر روی شبکه استیم منتشر شد

استودیو ایرانی سورنا، بازی جدید خود را با نام جنگل لرزان (Wobbly Jungle) بر روی شبکه استیم عرضه کرده که یک بازی شاد و مفرح در سبک پلتفرمر دو‌بُعدی است. با زومجی همراه باشید.

جنگل لرزان نام بازی ایرانی است که در سبک پلتفرمر دو‌بعدی بوده و اخیرا بر روی فروشگاه استیم برای رایانه‌های شخصی منتشر شده است. استودیو سازنده این بازی سورنا گیمز است و داستان بازی در مورد شخصیت‌های سینا و مینا است که روزی در حین گردش، مینا توسط یک شیِ مرموز دزدیده می‌شود و گیمر باید در نقش سینا، به جستجوی وی برود. دنیای بازی مملو از پلتفرم‌ها و موانع است که عبور از آن‌ها و تمام کردن مراحل به هیچ‌وجه کار ساده‌ای نخواهد بود.

همچنین علاوه بر این موانع و تله‌ها، شش غول آخر نیز در بازی حضور دارند که مبارزه با آن‌ها بسیار چالش‌برانگیز است. بازی در کل شامل ۶۰ مرحله است که در ۶ محیط مختلف طراحی شده‌اند. همچنین ۱۲ اچیومنت نیز در این اثر وجود دارد که عطش بازکردن تمامی آن‌ها باعث بالارفتن ارزش تکرار بازی می‌شود. این بازی در حال حاضر با پشتیبانی از ۹ زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، لهستانی،اسپانیایی، روسی، ژاپنی و فارسی بر روی شبکه استیم عرضه شده و ۱۰ دلار قیمت دارد.

به‌علاوه اوایل تابستان سال جاری، نسخه پلی‌استیشن 4 این اثر هم بر روی شبکه پلی‌استیشن منتشر خواهد شد. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب نسخه پی‌سی جنگل لرزان، پشتیبانی از کنترلر‌های رایج است که سازندگان برای تجربه بهتر بازی آن‌ها را پیشنهاد می‌کنند. در پایان می‌توانید تریلر این بازی را تماشا کنید:

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده