نویسنده: محسن بیگی نیا
// یکشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۰

بازی Scalebound تلفیقی از بهترین‌های سبک اکشن و نقش آفرینی است

به گفته‌ی آتسوشی اینابا، مدیر اجرایی پلاتینوم گیمز (PlatinumGames)، این استودیو قصد دارد در Scalebound، بازی انحصاریش برای کنسول ایکس‌باکس وان، بهترین‌های سبک اکشن و نقش آفرینی اکشن را با یکدیگر ترکیب کند. با زومجی همراه باشید.

آتسوشی اینابا، مدیر اجرایی پلاتینوم گیمز در GDC 2016 درباره فلسفه این استودیو برای طراحی بازی‌های اکشن توضیح داد. ویدیوی سخنرانی او به تازگی در یوتیوب منتشر شده است. او در این ویدیو به نکاتی در مورد Scalebound، بازی انحصاری کنسول ایکس‌باکس وان نیز اشاره کرده است.

اینابا گفت بازی‌هایی نظیر Scalebound که عناصر نقش‌آفرینی قوی‌تری دارند نسبت به بازی‌های اکشن در مورد شخصی‌سازی کاراکترها بهتر عمل می‌کنند. در حالی که تأکید بازی روی ارتقا دادن اژدها است، «درو» (شخصیت اصلی) نیز مجموعه حرکات مخصوص خودش را خواهد داشت. استودیوی پلاتینوم سعی دارد با استفاده از قابلیت‌های شخصی‌سازی در Scalebound، بهترین‌های دو سبک اکشن و نقش‌آفرینی اکشن را گرد هم آورد. با وجود همه‌ی اینها، هیدکی کامیا، کارگردان بازی، یک کاراکتر بسیار منحصربه‌فرد و جذاب مانند درو در اختیار دارد. سخنرانی کامل اینابا اینجا قابل مشاهده است.

بازی Scalebound در سال ۲۰۱۷ میلادی برای ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

منبع: ِDualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده