نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۰

تصاویر جدید و بسیار زیبایی از بسته الحاقی Blood and Wine بازی The Witcher 3 منتشر شد

استودیو سی‌دی پراجکت رد، سازنده بازی The Witcher 3: Wild Hunt، اخیرا تصاویری جدید و بسیار زیبا از بسته الحاقی Blood and Wine بازی منتشر کرده است که می‌توانید در ادامه مطلب زومجی آن‌ها را مشاهده کنید.

بازی The Witcher 3 یکی از بهترین آثار سال ۲۰۱۵ بود که توانست جوایز بسیار زیادی را از سایت‌ها و مجلات معتبر دنیای بازی‌های ویدیویی دریافت کند. ولی استودیو خوش‌نام CD Projekt RED به این هم بسنده نکرد و پس از عرضه محتویات رایگان در قالب DLC‌های ریز و درشت، اواخر سال ۲۰۱۵ اولین بسته‌الحاقی پولی بازی را با نام Hearts of Stone عرضه کرد که نزدیک به ۱۰ ساعت گیم‌پلی به بازی اضافه می‌کرد. حال قرار است امسال شاهد دومین بسته‌الحاقی پولی نیز باشیم که با نام ‌Blood and Wine در تاریخ نامعلومی پیش از نیم سال اول میلادی (تا قبل از ۱۰ تیر) عرضه خواهد شد.

داستان این بسته‌الحاقی کاملا جدا از داستان بازی اصلی و همچنین مقداری پیچیده‌تر از آن است که گرالت را به سرزمینی با نام «توسن» می‌برد؛ سرزمینی عاری از جنگ که یک راز مهم و خونین در آن به دلیل افراط‌گرایی دینی از یاد رفته است. سازندگان همچنین برای این بسته‌الحاقی موسیقی‌های کاملا جدیدی ساخته‌اند تا این DLC از هر نظر همانند یک بازی کاملا جدید به نظر برسد. به‌علاوه تصاویر جدیدی از این بسته منتشر شده که گرافیک و طراحی‌های بسیار زیبای منطقه توسن و همچنین تعدادی از شخصیت‌های موجود در این محتوا را نشان می‌دهد و در پایان می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید:

بسته Blood and Wine ویچر ۳ برای هر سه نسخه ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی بازی عرضه خواهد شد.

منبع: OnlySP


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده