نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۰

مدیر عامل استودیوی پلاتینیوم گیمز از سمت خود استعفا داد

بر اساس خبری که اخیرا منتشر شده، تاتسویا مینامی، رییس استودیوی خوش‌نام پلاتینیوم گیمز که سابقه ساخت بازی‌هایی مثل Bayonetta و Scalenbound را دارد، از سمت خود استعفا داده است. با زومجی همراه باشید.

PlatinumGames یکی از موفق‌ترین استودیو‌های بازیسازی ژاپن به‌شمار می‌رود که تا به‌ امروز آثاری مثل Bayonetta و اخیرا هم Star Fox Zero را منتشر کرده و بازی موردانتظار Scalebound را هم در سال ۲۰۱۷ برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهد کرد. حال طی گزارشی که اخیرا توسط سایت کوتاکو منتشر شده، تاتسویا مینامی، مدیرعامل این کمپانی، در پایان ماه مارس ۲۰۱۶ از سمت خود استعفا داده است. به استناد گزارش مذکور، بلافاصله پس از این اتفاق، کنیچی ساتو به عنوان مدیرعامل جدید انتخاب شده و البته اعضای جدیدی هم به هیئت مدیره پلاتینیوم گیمز اضافه شده‌اند. همچنین هنوز مشخص نیست که آیا مینامی کماکان به فعالیت خود در این استودیو و در سمتی دیگر ادامه می‌دهد یا خیر.

مینامی پیش از پیوستن به پلاتینیوم گیمز در کمپانی کپ‌کام فعالیت داشت و علی‌رغم انتشار این خبر، نام وی هنوز هم در سایت رسمی استودیو به عنوان مدیر‌عامل ثبت شده و هنوز گزارشی رسمی در این باره از جانب خود پلاتینیوم منتشر نشده است. به هر حال ۲۰۱۶ دهمین سالگرد تاسیس این استودیوی ژاپنی است و باید منتظر ماند و دید که واکنش رسمی پلاتینیوم به این گزارش چه خواهد بود.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده