نویسنده: مرتضی تقوی
// دوشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۰

تماشا کنید: حالت بسکتبال در Rocket League با بسته الحاقی Hoops

Rocket League، یکی از بهترین بازی‌های مستقل سال گذشته، به طور پیوسته محتوا‌های جدیدی دریافت می‌کند. به تازگی ویدیویی از بسته‌ الحاقی جدید این بازی به نام Hoops که حالت بسکتبال را به آن اضافه می‌کند منتشر شده است. با زومجی و تماشای این ویدیو همراه باشید.

استودیو مستقل سایانیکس، خالق بازی بسیار موفق «راکت لیگ»، به تازگی اعلام کرد جدید‌ترین بسته‌ی الحاقی این بازی به نام Hoops که حالت بسکتبال را به بازی اضافه می‌کند در تاریخ سه شنبه ۲۶ آوریل (۷ اردیبهشت) منتشر خواهد شد.

سایانیکس برای ساخت این بسته‌ی الحاقی قراردادی را با اتحادیه‌ی ملی بسکتبال (NBA) امضا کرده است تا بتواند در قالب یک بسته‌ به نام NBA Flag Pack از پرچم تیم‌های ان‌بی‌اِی بر روی ماشین‌های بازی استفاده کند. شما برای این بسته‌ که شامل پرچم‌های ۳۰ تیم ان‌بی‌ای است لازم نیست هزینه‌ی اضافی‌ پرداخت کنید و هنگامی که سه‌شنبه این بروزرسانی رایگان منتشر شد می‌توانید این پرچم ها را به ماشین خود اضافه نمایید.

بسته‌ی الحاقی Hoops بازی Rocket League در ورزشگاهی به نام Dunk House قابل بازی خواهد بود. سایانیکس ویدیویی را هم از این بسته‌ی الحاقی جدید منتشر کرده است که نشان می‌دهد ضربه‌های هوایی نقشی کلیدی در موفقیت شما در Hoops خواهند داشت و همچنین می‌توانید از تور زیر حلقه به عنوان رمپ یا سکوی پرش استفاده کنید.

بسکتبال پس از بسته‌ی الحاقی Snow Day در سال ۲۰۱۵ که حالت هاکی را به بازی اضافه می‌کرد، دومین ورزشی است که به Rocket League اضافه می‌شود. به علاوه گیم‌پلی خود بازی هم تلفیقی از فوتبال و اتومبیل‌رانی است.

در ادامه می‌توانید ویدیوی بسته‌ی الحاقی Hoops بازی Rocket League را تماشا کنید:

|

پیش از این استودیوی سازنده این بازی در شبکه اجتماعی توییتر خبر از فروش ۱۴ میلیونی آن روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی داده بود. شما همچنین می‌توانید تا روز دوشنبه بازی Rocket League  را به صورت رایگان روی رایانه‌های شخصی از طریق شبکه استیم (Steam)  تجربه کنید.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده