نویسنده: میثم علی حسنی
// دوشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۴۴

هفته نامه Dota 2 قسمت ۱۲: از قهرمانی ناباورانه Wings در مانیل تا انصراف Fnatic از Weplay

این هفته در بازی و مسابقات Dota 2 اتفاقات مهمی مثل قهرمانی ناباوارنه تیم Wings Gaming در مسابقات ESL One مانیل تا عدم حضور تیم Fnatic در تورنمنت Weplay league را شاهد بودیم. با زومجی همراه باشید تا تمام اخبار این هفته را با هم مرور کنیم.

champion-ESL-One-manila-Dota-2-Zoomg

Wings Gaming فاتح مسابقات ESL One مانیل شد

شاید برای کسانی که اخبار مرتبط با مسابقات Dota 2 را دنبال نمی‌کنند این تیتر زیاد عجیب نباشد؛ اما وقتی از علاقه‌مندان این بازی باشید و متوجه شوید این تیم در حضور بزرگانی مثل Liquid و Secret عنوان قهرمانی را کسب کرده مسلما دود از سرتان بلند می‌شود. به هر حال در عین ناباوری این تیم گمنام چینی که شاید بزرگترین دستاورد تاریخ این مجموعه را رقم زده است توانست در گراندفینال ESL One با نتیجه ۳-۰ تیم Liquid را از پیشرو بردارد و ۱۰۰ هزار دلار جایزه را از آن خود کند. در این مسابقات تیم Secret نتوانست حتی به مرحله پلی‌آف برسد و با دو شکست در مقابل تیم Empire از دور رقابت‌ها کنار رفت.

Weplay-league-Dota-2-Zoomg

مسابقات Weplay league بدون حضور Fnatic برگزار می‌شود

کمتر از چند روز دیگر به آغاز تورنمنت Weplay League باقی مانده است و جدول قرعه کشی این رقابت‌ها بدون حضور Fnatic و جایگزینی Ad Finem اعلام شد. این مجموعه که از بازیکنان آسیای‌شرقی تشکیل شده، به خاطر حضور در ESL One مانیل، مشکلات مسافرت و در خدمت نداشتن کاپیتان خود Mushi از فصل سوم این رقابت‌ها انصراف داده است.

Canada-Cup-season-7-Dota-2-Zoomg

فصل جدیدی از تورنمنت Canada cup در راه است

هفتمین فصل رقابت‌ها مختص منطقه آمریکا شمالی با نام Canada Cup که به صورت آنلاین پیگیری می‌شود بزودی با جایزه ۲۰ هزار دلاری آغاز خواهد شد. ۱۲ تیم به صورت مستقیم به جدول مرحله مقدماتی راه یافتند و تکلیف چهار تیم دیگر در مرحله ماقبل مقدماتی و طی روزهای آینده مشخص می‌شود. فصل قبلی این رقابت ها با قهرمانی تیم compLexity Gaming به پایان رسید.

تیم های دعوت شده بدین شرح است:

United States compLexity Gaming
United States Digital Chaos
Peru Infamous
United States Shazam
United States Animal Kingdom
United States EverNova
United States Team Freedom
United States Void Boys
United States EnemyGG
United States Eernovas
Peru Wonder Wolves
Peru Perky Pepperoni's

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده