نویسنده: سجاد پاک آیین
// سه شنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۹

محموله بازی های نینتندو دوباره در انگلستان مورد سرقت قرار گرفت

محموله بازی‌های شرکت نینتندو در انگلستان مورد سرقت قرار گرفت. این دومین باری است که چنین اتفاقی برای نینتندو می‌افتد. برای اطلاع از جزییات بیشتر با زومجی همراه باشید.

بر اساس گزارش پلیس بخش نورث‌همپتون‌شایر، در ساعات پایانی روز ۱۳ آوریل (۲۵ فروردین)  و اوایل صبح روز بعد از آن، محموله بازی‌های شرکت نینتندو مورد سرقت قرار گرفت. زمانی که این محموله در خیابانی در شهر تراپستون پارک شده بود، سارقین وارد کامیون حامل بازی‌های نینتندو شدند و تمام بازی‌های داخل آن را که بیش از هزاران پوند ارزش داشتند به سرقت بردند. از قرار معلوم، آنها زمانی که راننده خوابیده بود، پرده پشت کامیون را پاره کرده‌اند و از آنجا وارد قسمت بارکش شده‌اند.

در گزارش پلیس مشخص نشده که چه بازی‌هایی مورد سرقت قرار گرفته است. سال گذشته نیز تعداد زیادی بازی Splatoon و همچنین مجسمه‌های آمیبوی این بازی در انگلستان سرقت شدند؛ این دزدی باعث شده بود تا تمام پیش‌خریدهای خرده‌فروشی Game (نام یک فروشگاه بازی‌های ویدیویی در انگلستان) لغو شوند. سایت یورو گیمر طی گزارشی اعلام کرد بازی Star Fox Zero که اخیرا به وسیله نینتندو عرضه شده، در کشور انگلستان به انتشار رسیده و تاکنون هیچ نشانه‌ای مبنی بر اینکه این بازی جزء اقلام سرقت شده باشد دیده نشده است.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده