نویسنده: سجاد پاک آیین
// سه شنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۴

شخصیت‌ های Battleborn به بازی Rock Band 4 می آیند

شرکت گیرباکس سافت‌ور (Gearbox Software) در نمایشگاه PAX East 2016 از حضور شخصیت‌های بازی تیراندازی Battleborn در بازی Rock Band 4 خبر داد. برای اطلاع از جزییات این خبر با زومجی همراه باشید.

استودیوی گیرباکس سافت‌ور در غرفه خود در نمایشگاه PAX East با انتشار عکسی از حضور قهرمانان Battleborn در بازی Rock Band 4 رونمایی کرد. رندی پیچفورد، رییس شرکت گیرباکس  اعلام کرد که شخصیت‌های «میکو» و «ثورن» از بازی Battleborn بزودی در Rock Band 4، بازی ریتمیک ساخته شرکت هارمونیکس حضور خواهند داشت. او گفت شرکت هارمونیکس به زودی در غرفه خود کنفرانسی با نام «راک بند: حال، گذشته و آینده» برگزار می‌کند و اطلاعات بیشتری درباره این موضوع ارائه می‌نماید.

Battleborn - Rock Band 4

این اولین باری نیست که شرکت هارمونیکس از قهرمانان بازی‌های دیگر در Rock Band 4 استفاده می‌کند. در گذشته نیز لباس Vault 111 و Pip-Boy از بازی Fallout 4 ساخته شرکت بتسدا برای بازی Rock Band 4 عرضه شده بودند.

Rock Band 4 در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۱۵ (۱۴ مهر ۱۳۹۴) برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شد. چندی پیش اعلام شده بود که این بازی برای رایانه‌های شخصی هم عرضه می‌شود، اما اخیرا با خبر شدیم که کمپین جمع‌آوری سرمایه برای ساخت نسخه پی‌سی با شکست مواجه شده و نتوانسته مبلغ مورد نیاز را به طور کامل جمع‌آوری کند.

منبع:‌Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده