نویسنده: محسن بیگی نیا
// سه شنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۴۲

بنیان گذاران استودیو اید سافتور بازی جدید Blackroom را معرفی کردند

جان رومرو و آدرین کارمک، بنیان‌گذاران اید سافتور، کمپینی را در سایت کیک‌استارتر آغاز کرده‌اند تا بتوانند یک بازی شوتر اول‌شخص جدید با نام Blackroom بسازند. با زومجی همراه باشید.

جان رومرو و آدرین کارمک، که زمانی اید سافتور و سبک شوتر اول‌شخص را پایه ریزی کردند، بار دیگر برای ساخت یک بازی تیر‌اندازی اول‌شخص کلاسیک با نام Blackroom با یکدیگر همکاری خواهند کرد و این پروژه کمپین کسب بودجه خود را در سایت کیک‌استارتر آغاز کرده است. ‌هدف Blackroom بازگشت به مکانیسم شوترهای اول شخص کلاسیک و تأکید زیاد روی نبرد و سرعت است. صفحه‌ کیک استارتر، بازی را به شکل زیر توصیف کرده است:

Blackroom شوتر اول شخصی است که شما منتظرش بودید: بازگشتی به بازی‌های سریع، خشن و استادانه روی رایانه‌های شخصی. در Blackroom، شما حکمران بزرگ حالت‌های آنلاین متنوعی خواهید بود، از جمله Deathmatchهای یک به یک، همکاری چند‌نفره (Co-op) و آرنای آزاد برای همه (Free-For-All)  که در آمیزه‌ای از مکان‌های متنوع از جمله شبیه‌سازهای نظامی حرفه‌ای، دوزخ جهنمی و فضای بین ستاره‌ای جریان خواهند داشت. اگر شما یک تجربه‌ی تک نفره را ترجیح می‌دهید، به [انجام] یک کمپین سخت و دارای محیط‌های بشدت متنوع (از خرابه‌های دوران ویکتوریا تا شهر‌ ارواح غرب وحشی تا کشتی جنگی دزدان دریایی خائن و غیره) بپردازید که بیش از ۱۰ ساعت گیم‌پلی خواهد داشت.

رومرو همچنین در مورد عالی بودن اتحاد دوباره‌اش با کارمک سخن گفته است:

کار کردن مجدد با آدرین باور نکردنی است. ما مشغول توسعه‌ی نوعی از بازی هستیم که فکر می‌کنم بسیاری از طرفداران سبک شوتر خواهانش هستند. این نوعی از شوتر است که ما را با آن می‌شناسند و گونه‌ای از بازی است که خود ما عاشق بازی کردنش هستیم. این یک شوتر مهارت محور است، از مهارت پیدا کردن در حرکت گرفته تا [استفاده از] سلاح‌ها و [شناخت] نقشه.

به عنوان یک کمپین کیک استارتر، هدف آنها رسیدن به مبلغ ۷۰۰ هزار دلار طی ۳۲ روز باقی مانده است. اگر شما علاقمند هستید از این کمپین پشتیبانی کنید می‌توانید با رفتن به این صفحه اقدام کنید. هم اکنون زمان عرضه‌ی بازی برای رایانه‌های شخصی زمستان سال ۲۰۱۸ در نظر گرفته شده است. نظر شما در مورد این پروژه و اهداف آن چیست؟ آیا دلتان برای تجربه‌ی یک شوتر کلاسیک، سخت و خشن «جدید» تنگ شده است؟

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده