نویسنده: سجاد پاک آیین
// چهار شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۸

بازی Eve: Valkyrie از قابلیت بازی بین پلتفرمی پشتیبانی خواهد کرد

بازی Eve: Valkyrie به بازیکنان اجازه خواهد داد که با هدست‌های واقعیت مجازی HTC Vive، آکیولس ریفت و پلی‌استیشن VR با یکدیگر بازی کنند. برای مطالعه جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

بازی Eve: Valkyrie ساخته شرکت سی‌سی‌پی گیمز، ۹  فروردین برای هدست واقیت مجازی آکیولس ریفت منتشر شد و قرار است امسال برای هدست‌های واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر و اچ‌تی‌سی وایو نیز عرضه خواهد شد. براساس گزارش سایت Polygon، بازیکنان ‌می‌توانند با هدست‌های واقعیت مجازی مختلف با دوستان خود بازی Eve: Valkyrie را تجربه کنند.

اوون اُبریِن، تهیه کننده اجرایی بازی Eve: Valkyrie، طی کنفرانس شرکت CCP Games در نمایشگاه Fanfest کشور ایسلند اعلام کرد که بازی Eve: Valkyrie از قابلیت بازی بین پلتفرمی در هدست‌های واقعیت مجازی مختلف پشتیبانی خواهد کرد.

اُبریِن در ادامه گفت:

بازی Eve: Valkyrie مخصوص هدست‌های واقعیت مجازی ساخته شده است و ما می‌خواهیم بازیکنان بدون هیچ مشکلی  این بازی را با دوستان خود تجربه کنند و باهم پرواز کنند و باهم بمیرند. این اتفاق مهمترین هدف ماست که همه بازیکنان بدون هیچ مانعی با همدیگر بازی کنند.

کسانی که هدست آکیولس ریفت را پیش‌خرید کرده بودند، یک کپی از بازی Eve: Valkyrie را به عنوان جایزه به صورت رایگان دریافت کردند. این بازی اکشن فضایی Eve: Valkyrie در ماه مهر برروی هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر عرضه خواهد شد. تاریخ عرضه بازی برروی هدست اچ‌تی‌سی وایو هنوز اعلام نشده است.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده