// چهار شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۲

آیتم هایی با حال و هوای بازی Worms به Rocket League اضافه شد

بازی جذاب و سراسر هیجان Rocket League روز به روز در حال دریافت بسته‌های الحاقی با عناوین مختلف است. در جدیدترین این بسته‌ها که اخیرا در دسترس قرار گرفته، بازیکنان می‌توانند از حضور شخصیت‌های محبوب بازی Worms لذت ببرند. برای اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

حجم بسته‌های الحاقی بازی Rocket League، محصول استودیو سایانیکس روز به روز بیش‌تر می‌شود و پس از امکان رنگ آمیزی خودروهای این بازی با طرح بازی Dying Light و همچنین معرفی سبک جذاب بسکتبال، این بار شاهد ورود شخصیت‌های بانمک بازی Worms هستیم. در این بروز‌رسانی که اخیرا در دسترس کاربران این بازی قرار گرفته، آدمکی به شکل شخصیت‌های بازی Worms، آنتنی به شکل یک نارنجک و همچنین پرچم W.M.D کرم‌ها در بین گزینه‌های شخصی‌سازی ماشین‌ها دیده می‌شوند.

بازی Rocket League

اگرچه بخش اصلی این بروز رسانی دربرگیرنده‌ی حالت بسکتبال است، اما موارد جزئی‌تر و صرفا تزیینی دیگری نیز به بازی اضافه شده‌اند که علاوه بر موارد مرتبط با سری بازی‌های Worms، می‌توان به مدال با طرح بازی Witcher و همچنین آنتن فانتزی Euro Truck Simulator 2 اشاره کرد. نظرات خود را در مورد این مطلب با زومجی در میان بگذارید.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده