نویسنده: deleted account
// پنجشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۳

عدم انتشار دومین بسته الحاقی بازی Dark Souls 3 تا سال ۲۰۱۷

بازی Dark Souls 3 مدتی قبل عرضه شد و توانست خود را خوب در دل کاربران جا کند؛ حال به تازگی اعلام شده است که گیمرها برای دستیابی به دومین بسته الحاقی این بازی باید تا سال ۲۰۱۷ صبر کنند. با زومجی و جزئیات خبر همراه شوید.

در حالی که قرار است اولین بسته الحاقی بازی Dark Souls 3 اواخر سال ۲۰۱۶ عرضه شود، به تازگی مشخص شده که برای تجربه دومین بسته الحاقی این اثر، باید مدت بیشتری صبر کرد.

این خبر مهم از مصاحبه اخیر هیدتاکا میازاکی، کارگردان بازی، با وب‌سایت GNN Gamer نشات می‌گیرد. با این حال هنوز هم به طور دقیق مشخص نیست که بسته الحاقی بعدی، چه محتویاتی همراه خود خواهد داشت.

قرار است برای بازی Dark Souls 3 در مجموعه سه بسته الحاقی منتشر شود؛ درحالی‌که تعداد بسته‌های الحاقی بازی Bloodborne، سرجمع حتی عدد یک را هم رد نکرده است. Bloodborne از نظر فضاسازی بسیار شبیه به Dark Souls 3 و در کل، دنیای دارک سولز است و خیلی‌ها این دو بازی را از جهات مختلف با هم مقایسه می‌کنند.

بازی Dark Souls 3 اوایل امسال برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه شد و توانست نظر خیلی‌ها - از جمله منتقدان - را جلب کند.

به‌زودی منتظر بررسی جامع این بازی در زومجی باشید.

منبع: AttackOfTheFanBoy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده