نویسنده: سجاد پاک آیین
// پنجشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۶

امکان ساخت نسخه جدید Dragon Age توسط شرکت بایوور وجود دارد

مارک داراه، تهیه‌کننده اجرایی سری بازی‌های Dragon Age، با انتشار ویدیویی در حساب توئیتر خود از امکان ساخت نسخه بعدی این بازی خبر داد. با زومجی همراه باشید.

شرکت بایوور علاقه زیادی به این دارد که با در اختیار گذاشتن اطلاعات کم از بازی‌های در دست ساخت خود مانند سری بازی‌های Mass Effect و  Dragon Age، طرفداران را تشنه اطلاعات نگه می‌دارد. اما مارک داراه، تهیه کننده اجرایی شرکت بایوور، درباره بازی Dragon Age جدید یک ویدیوی جالب در حساب توئیتر خود منتشر کرد. در این ویدیوی کوتاه مارک داراه کتابی با لوگو بازی Dragon Age را باز می‌کند که در صفحه اول کتاب عنوان «فقط جهت استفاده داخلی» نوشته شده است که فقط توسط شرکت الکترونیک آرتز و شرکت بایوور مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

مارک داراه تهیه کننده اجرایی سری بازی‌های Dragon Age است که با انتشار این ویدیو طرفداران این بازی را هیجان زده کرده است. هرچند طرفداران به شدت منتظر انتشار اطلاعات جدیدی از بازی Mass Effect: Andromeda هستند تا شناخت بیشتری نسبت یه این بازی پیدا کنند و منتظر انتشار بازی مورد انتظار Mass Effect: Andromeda بمانند.

بدون شک بازی Mass Effect: Andromeda قبل از بازی Dragon Age جدید منتشر خواهد شد؛ چون بازی Dragon Age: Inquisition در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و سازندگان فعلا بر روی Mass Effect: Andromeda تمرکز دارند که اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست و فقط می‌دانیم در سه ماهه اول ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد. شما می‌توانید در پایین این ویدیوی کوتاه را تماشا کنید:

|

منبع: Attack of The Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده