// جمعه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۳

تاریخ دسترسی به ابزار ساخت ماد برای نسخه های کنسولی بازی Fallout 4 مشخص شد

همانطور که پیش‌تر در زومجی خواندید، پشتیبانی بازی Fallout 4 از ماد قرار بود در اوایل سال جاری شمسی آغاز شود. به تازگی کمپانی بتسدا تاریخ در دسترس قرار گرفتن ابزار ساخت ماد برای نسخه‌های کنسولی این بازی را اعلام کرده است. برای اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

کمپانی بتسدا، سازنده‌ی بازی Fallout 4، در جریان رویداد E3 2015 بود که خبر پشتیبانی این بازی از ساخت ماد را بر سر زبان‌ها انداخت. اکنون در جدیدترین خبری که در حساب توییتر و یکی از بلاگ‌های بتسدا منتشر شده، تاریخ آغاز پشتیبانی از این ویژگی برای کنسول ایکس‌باکس وان اواسط اردیبهشت ماه تا اواسط خرداد ماه سال جاری (ماه می) و همچنین برای پلی‌استیشن 4 در ماه بعد (ماه ژوئن) اعلام شده است. متن خبر به شرح زیر است:

برای بازیکنان کنسول‌های ایکس‌باکس وان زمان آغاز پشتیبانی از ساخت ماد در ماه می و کاربران پلی‌استیشن 4 در ماه ژوئن خواهد بود. این ابتدای راه است و ما امیدواریم که درست مانند نسخه‌ پی‌سی، این امر تغییرات محسوسی در نسخه‌های کنسولی نیز ایجاد کند.

اگرچه در ابتدا کاربران ایکس‌باکس وان زودتر به این امکان دسترسی پیدا خواهند کرد، اما کاملا مشخص نیست که این ویژگی قرار است به چه شکل و چگونه وارد بازی شده و عمل کند.

قابل ذکر است که Bethesda اعلام کرده که ماد‌های کنسولی برای این بازی امکانات و قابلیت‌های نامحدودی خواهند داشت. باید صبر کرد و چگونگی کارکرد این ویژگی را دید. البته از روز گذشته بتای آزمایشی ساخت ماد برای بازیکنان نسخه‌ی پی‌سی آغاز شده است. پیش‌تر در زومجی از کسب جایزه‌ی بفتا برای این بازی به عنوان بهترین بازی سال مطلع شدید و در مطلبی دیگر نیز انتشار بسته‌ی الحاقی Wasteland Workshop را مشاهده کردید.

منبع: AttackoftheFanBoy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده