// جمعه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۴۶

سامسونگ برروی یک هدست واقعیت مجازی بی سیم مستقل کار می‌کند

طبق گفته‌‌ی اینونگ هی ظاهرا سامسونگ در حال کار برروی یک هدست واقعیت مجازی وایرلس برای کار بدون نیاز به دستگاه‌های موبایل است. این هدست احتمالا دارای سنسور‌هایی جهت تشخیص حرکات دست خواهد بود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

اینونگ هی، مدیر ارشد بخش تحقیق و توسعه‌ی نرم افزار و سرویس های سامسونگ، در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان این شرکت در شهر سان‌فرانسیسکو، از آغاز تحقیقات برای ساخت هدست واقعیت مجازی وایرلس مستقل خبر داد. طبق گفته‌ی اینونگ هی، این دستگاه لزوما مانند Gear VR نیازی به دستگاه‌های موبایل نخواهد داشت.

هدست واقعیت‌ مجازی آینده سامسونگ همچنین از دنبال‌کننده حرکات و اشارات دست پشتیبانی خواهد کرد. این سنسور یکی از ویژگی‌های پیشرفته است که سامسونگ اکنون تحقیقات برروی آن را ادامه می‌دهد. البته اینونگ، در جریان صحبت‌هایش پذیرفت که احتمالا مشاهده این‌چنین ویژگی پیشرفته‌ای در هدست‌های واقعیت مجازی سال‌ها به طول می‌انجامد.

اینونگ هی در رابطه با این هدست گفت:

ما در حال کار برروی دستگاه‌های بی‌سیم و اختصاصی واقعیت مجازی هستیم که دیگر فقط محدود به استفاده با موبایل نیستند. واقعیت مجازی شگفت‌انگیز است، اما این صنعت هنوز در مراحل ابتدایی قرار دارد.

با توجه به توضیحات اینونگ هی، احتمالا باید شاهد تولید محصولی مشابه با سایر هدست‌های واقعیت مجازی نظیر پلی‌استیشن VR و آکیولس ریفت باشیم.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده