نویسنده: deleted account
// جمعه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۵۶

بازی Minecraft برای هدست Gear VR سامسونگ عرضه شد

دنیای هدست‌های واقعیت مجازی (VR) مدتی است حسابی داغ شده و در راستای جدیدترین اخبار مربوطه، به تازگی اعلام شده که بازی محبوب Minecraft برای هدست واقعیت مجازی گیر وی‌آر سامسونگ (Samsung Gear VR) منتشر شده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه شوید.

در حال حاضر کسانی هستند که تا ساعاتی طولانی خود را در دنیای Minecraft رها می‌کنند و تا ساعت‌ها پای تجربه بازی می‌نشینند. اخبار جدید حاکی از آن است که قرار است روند تجربه این بازی وارد مرحله جدیدتر و جالب‌تری شود. روندی که تمام بازی را وارد سطح جدیدی خواهد کرد.

موجانگ، توسعه دهنده این بازی، روز چهارشنبه نسخه‌ ویژه‌ای از بازی Minecraft را برای هدست واقعیت مجازی Gear VR سامسونگ عرضه کرد.  این نسخه از بازی هم‌اکنون با قیمت ۶/۹۹ دلار از طریق فروشگاه آکیلوس (Oculus Store) در دسترس است.

با این حساب، ماینکرفت اولین بازی سبک سندباکس مایکروسافت محسوب می‌شود که برای واقعیت مجازی عرضه شده است. لازم است بدانید که نسخه ویژه‌ای از این بازی نیز هم‌اکنون برای هدست آکیلوس ریفت در دست توسعه است و هنوز تاریخ عرضه دقیقی برای آن مشخص نشده است.

وب‌سایت آکیلوس در صفحه اصلی خود نوشت:

به لطف تکنولوژی واقعیت مجازی‌،  شما هم‌اکنون می‌توانید بسازید، کشف کنید، با دشمنان به مبارزه بپردازید و در کل، همه آن چیزی را که دوست دارید، در دنیای Minecraft انجام دهید.

نظر شما در این‌مورد چیست؟

منبع: CNet


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده