نویسنده: سجاد پاک آیین
// شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۵

بروزرسانی جدید Clash Royale ماه آینده منتشر خواهد شد

شرکت سوپرسل به منظور ایجاد تعادل در کارت‌ها و قوانین بازی Calsh Royale، بروزرسانی جدیدی را برای این بازی در اوایل ماه آینده منتشر خواهد کرد. برای اطلاعات بیشتر با زومجی همراه باشید.

شرکت سوپرسل (Supercell) در وبلاگ خود از انتشار بروزرسانی جدیدی برای بازی کارتی Clash Royale خبر داد که شامل تغییراتی در داخل بازی خواهد بود. این آپدیت حاوی بهبودهایی در روند گیم‌پلی بازی و ایجاد تعادل در کارت‌ها و قوانین بازی است که باعث سازگاری بیشتر محیط بازی با کارت‌های آن می‌شود. همچنین به کلاس کارت‌های بازی، یک سطح اضافه خواهد شد؛ کارت‌های Legendary از سطح ۵ به ۶، کارت‌های Rare از سطح ۱۰ به ۱۱، کارت‌های Common از سطح ۱۲ به ۱۳ و سطح گینگ‌ نیز از ۱۲ به ۱۳ ارتقا پیدا خواهند کرد؛ ضمن اینکه کارت‌های Epic در سطح ۸ باقی خواهند ماند.

Clash Royale - Player Level

در ادامه این تغییرات، برای ارتقای سطح کارت‌های Epic از ۷ به ۸، تعداد کارت‌های مورد نیاز برای ارتقا از ۳۰۰ کارت به ۲۰۰ کارت کاهش پیدا خواهد کرد. همچنین کسانی که برای ارتقای کارت‌های Epic به سطح ۸ و کارت‌‌های Legendary به سطح ۶، از جِم (Gem) استفاده‌ کرده‌اند، پس از بروزرسانی، جم‌های پرداختی به حسابشان بازپرداخت خواهد شد. در این بروزرسانی برای ایجاد سهولت در استفاده از کارت‌های Legendary، زمانی که بازیکنان به رزمگاه Legendary برسند، کارت‌های Legendary برای آنها آزاد خواهد شد. در آخر قیمت کارت‌های فروش از حالت خرید تصاعدی به حالت ثابت، بسته به نوع هر کارت تغییر خواهد کرد. تمام این تغییرات در بروزرسانی ماه آینده منتشر خواهند شد.

نظر شما کاربران زومجی درباره بروزرسانی جدید کلش رویال چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

منبع: Touch Arcade


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده