نویسنده: deleted account
// شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۵

تاریخ انتشار بسته الحاقی Dark Brotherhood بازی The Elder Scrolls Online مشخص شد

The Elder Scrolls Online جزو موفق‌ترین بازی‌های ۲۰۱۴ بود و حال پس از گذشت دو سال، قرار است بسته الحاقی جدیدی تحت عنوان Dark Brotherhood برای آن عرضه شود. با زومجی همراه باشید.

طبق گزارشاتِ منتشر شده، بسته الحاقیِ جدید بازی The Elder Scrolls Online که با نام Dark Brotherhood شناخته می‌شود، قرار است حدودا یک ماه دیگر در روز ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ (۳۱ می ۲۰۱۶) برای پی‌سی و مک و همچنین در تاریخ ۲۵ خردادماهِ ۱۳۹۵ (۱۴ ژوئن ۲۰۱۶) برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شود؛ به‌علاوه اگر مایل باشید، می‌توانید از همین امروز در سرور عمومیِ در نظر گرفته شده، این بازی را به‌صورت آزمایشی تجربه کنید.

بازیکن‌ها در بسته الحاقی Dark Brotherhood باید ماموریت‌هایی را که بر اساس قتل و ترور شخصیت‌های مختلف طراحی شده‌اند به پایان برسانند. این بسته الحاقی مهارت‌های جدیدی را هم به «درخت مهارت‌ها» خواهد افزود و همچنین تعدادی محتوای انحصاری نیز خواهد داشت. نکته جالبی که در مورد ماموریت‌های این بسته الحاقی وجود دارد این است که با تکرار آنها نیز خواهید توانست همان مقدار جایزه را که در اولین بار تجربه کردن‌شان کسب کرده بودید، به دست آورید.

علاقه‌مندان می‌توانند این بسته الحاقی را از طریق داشتن اشتراک ESO Plus یا خرید از فروشگاه Crown Store این بازی، با ۲۰۰۰ کراون (Crown، واحد پول رایج در فروشگاه بازی) تهیه کنند. جالب است بدانید که هر ۳۰۰۰ کراون حدود ۱۴.۹۹ پوند بر روی پلی‌استیشن 4 و همچنین ۱۹.۹۹ پوند بر روی ایکس‌باکس وان قیمت دارد.

منبع: EuroGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده