// یکشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۲

نسخه فیزیکی بازی رایگان Paragon معرفی شد

Paragon را می‌توان جدیدترین ماجراجویی استودیوی اپیک گیمز در سبک MOBA (میدان نبرد چندنفره آنلاین) توصیف کرد. حال بر طبق اخبار منتشر شده علاوه بر نسخه دیجیتال و رایگان این بازی، نسخه فیزیکی آن نیز عرضه خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

بازی رایگان Paragon جدیدترین محصول استودیوی اپیک گیمز در سه ماهه دوم و سوم سال ۲۰۱۶ بر روی پلتفرم‌های ویندوز و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. این بازی سوم شخص که هم‌اکنون در مرحله دسترسی پیش از موعد به سر می‌برد، پایگاه دو تیم درگیر نبرد را در دو طرف نقشه قرار می‌دهد و وظیفه نابودی پایگاه دشمن را به اعضای تیم مقابل محول می‌کند. برای رسیدن به پایگاه هر کدام از تیم‌ها سه مسیر وجود دارد که با برج مراقبتی محافظت می‌شوند. هر یک از اعضا می‌تواند با پذیرفتن خطر مبارزه با هوش مصنوعی، منابع مختلفی را بدست آورد که بدون شک در تعیین پیروز نبرد بی‌تاثیر نیستند.

مدتی پیش نسخه دسترسی زودتر از موعد بازی Paragon در دسترس خریداران نسخه Founder's Packs قرار گرفت. حال بر طبق اعلام استودیوی اپیک گیمز، نسخه فیزیکی این بازی تحت عنوان Essentials Edition به زودی در خرده‌فروشی‌های سراسر جهان عرضه خواهد شد.

اگر قصد دارید که زودتر از موعد بازی Paragon را تجربه کنید و به نسخه اولیه آن دسترسی داشته باشید، می‌توانید با پرداخت ۲۰ دلار نسخه Founder's Packs این بازی را تهیه کنید. اما اگر امکان دانلود ندارید و علاقه‌مند هستید که نسخه فیزیکی پلتفرم پلی‌استیشن 4 بازی Paragon را داشته باشید، لازم است که نسخه ۶۰ دلاری Essentials Edition را با ویژگی‌هایی مانند دسترسی پیش از موعد، پنج پوسته مختلف از جمله پوسته انحصاری Wasteland Twinblast، پنج Hero Master Challenge، پنج Rep Boosts (با قابلیت افزایش سرعت کسب Rep)  و ارز درون بازی، خریداری کنید. استودیو اپیک گیمز در این باره می‌گوید:

کسانی که علاقه‌مند هستند زودتر از دیگران به بازی دسترسی داشته باشند و با پرداخت ۵۹/۹۹ دلار، بسته‌ای به ارزش بیش از ۱۶۰ دلار (براساس ارز درون بازی) بدست آورند، می‌توانند  نسخه Essentials Edition بازی Paragon را خریداری کنند. نسخه Essentials Edition در ماه ژوئن ۲۰۱۶ (خرداد تا تیر ۱۳۹۵) و زمانی که Paragon همچنان در مرحله دسترسی پیش از موعد قرار دارد، در خرده فروشی‌ها عرضه خواهد شد. ما در عین به تکامل رساندن بازی در طی ماه‌ها و سال‌های متوالی، قصد داریم هر چه زودتر طرفداران را در میدان نبرد قرار دهیم.

بازی پاراگون

استودیو اپیک گیمز به خریداران نسخه Essentials Edition، به میزان شش هزار سکه پاراگون (ارز درون بازی) اهدا می‌کند که گیمر می‌تواند با استفاده از آن‌ها موارد مختلفی از جمله پوسته و Hero Master Challenge را خریداری کند. همچنین چندین Hero Master Challenge برای شخصیت‌های «توین‌بلاست»، «سواروگ»، «ایگی»، «اسکورچ» و دو شخصیت معرفی نشده، در این نسخه ارائه می‌شود که در این حالت پوسته Challenger، تقویت‌کننده XP دائمی، شادی‌های جدید و پوسته Master نیز در اختیار خریدار قرار خواهند گرفت.

نسخه فیزیکی Essentials Edition بازی Paragon در تاریخ ۷ ژوئن ۲۰۱۶ (۱۸ خرداد ۱۳۹۵) بر روی پلتفرم پلی‌استیشن 4 در خرده‌فروشی‌های سراسر جهان عرضه می‌شود و در صورت پیش‌خرید، هزار سکه پاراگون اضافه نیز دریافت خواهید کرد. در پایان لازم به ذکر است که بازی Paragon در سه نسخه ۲۰، ۶۰ و ۱۰۰ دلاری بر روی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 قابل خرید است. در صورت خرید نسخه ۶۰ دلاری Challenger Founder، به تعداد سیزده Hero Master Challenge، سه Rep Boosts با طول عمر پنج هفته، پوسته Hotrod Howitzer و نسخه هدیه ۲۰ دلاری Founder's Pack در اختیار شما قرار خواهد گرفت. برای آشنایی بیشتر با نسخه‌های مختلف بازی Paragon می‌توانید به وب‌سایت رسمی این بازی مراجعه کنید.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده