نویسنده: آرش رستمی
// یکشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۳

ناشر بازی‌های Ninja Gaiden از پلی استیشن VR و نینتندو NX پشتیبانی می‌کند

کمپانی کوئی تکمو (Koei Tecmo)، ناشر سری بازی‌های Ninja Gaiden و Dynasty Warriors، برای کنسول نینتندو NX و هدست پلی‌استیشن VR بازی می‌سازد. همراه زومجی باشید.

گرچه هنوز اطلاعات دقیقی از Nintendo NX، کنسول بعدی نینتندو، در دست نداریم و تا عرضه شدن هدست واقعیت مجازی PlayStation VR هم زمان زیادی باقی مانده؛ اما کمپانی‌های مختلف دارند آرام‌آرام حمایت‌شان را از آن‌ها علنی می‌کنند. کمپانی کوئی تکمو یکی از ناشران-بازی‌سازانی است که به‌تازگی به پشتیبانی‌اش از این دو محصول اشاره کرده است.

کوئی تکمو این موضوع را طی گزارش درآمدهای‌اش در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۱۶، تأیید کرد. در این گزارش، تصویری وجود داشت که در آن، نام نینتندو ان‌ایکس و پلی‌استیشن وی‌آر در کنار اسامی پلتفرم‌هایی مانند پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و Wii U قرار گرفته بود و از برنامه‌های کمپانی ژاپنی برای عرضه‌ی محتوا برای این پلتفرم‌ها حکایت داشت. البته هنوز مشخص نیست که آیا ناشر بازی NiOh قصد دارد آثاری جدید و انحصاری برای دو محصول مذکور بسازد یا آنکه فعلا به پورت کردن بازی‌های‌اش روی آن‌ها بسنده خواهد کرد.

ption id="attachment_125895" align="aligncenter" width="800"]پشتیبانی کوئی تکمو از پلی استیشن وی آر و نینتندو ان ایکس تصویر موجود در گزارش کوئی تکمو که به پشتیبانی از NX و PS VR اشاره دارد

هدست پلی‌استیشن VR قرار است در ماه اکتبر امسال (مهر-آبان ۹۵) به‌طور رسمی عرضه شود و نینتندو NX هم در مارس ۲۰۱۷ (اسفند ۹۵-فروردین ۹۶) روانه‌ی بازارها خواهد شد.

منابع: UberGizmo / DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده