// دوشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۸

بررسی ویدیویی بازی Dark Souls III

Dark Souls III یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۶ و سومین نسخه از سری ارواح تاریک به تازگی منتشر شده و توانست با نکات بسیار برجسته خود در دل زومجی جای بگیرد. با زومجی و بررسی ویدیویی Dark Souls III همراه باشید.

استودیو فرام‌سافت‌ور «FromSoftware» در سومین دوره متوالی، در بهار امسال نیز جدیدترین نسخه از سری بازی‌های Souls را روانه بازار کرد. اثری که با بازی Demon Souls  آغاز شد، با Dark Souls I قدرت گرفت، با Bloodborne که یک نسخه معنوی از سری سولز به حساب می‌آید متحول شد و حال Dark Souls III با ترکیب برترین نکات تمام نسخه‌های گذشته نیز به شکوه و عظمت نهایی خود رسید. قبل از این‌که شروع به انجام بازی کنم، فکر می‌کردم که این نسخه از سری Dark Souls بالاخره بعد از این همه سال من را به محیط‌های تکراری برده و دشمن‌هایی با سبک و سیاق شماره‌های قبل را رو به روی من قرار دهد.

 سازندگان شرقی بازی Dark Souls III در سومین سال پیاپی در عرضه محصول خود، توانسته‌اند باز هم شکوه و عظمت را در جدیدترین اثر خود جای دهند. بازی Dark Souls 3 آن اصالت گذشته این سری را حفظ کرده و رنگ و بوی خود را نباخته است، اما با این وجود بازی هنوز به شدت شگفت‌انگیز است. به نظر می‌رسد که استودیو فرام‌سافت‌ور بر خلاف ناشرینی مانند یوبی‌سافت و اکتیویژن قادر است در طراحی هر سری از بازی‌های خود، نفس‌هایی جادویی در آن‌ها بدمد؛ جادویی که به تک تک المان‌های بازی، حتی با وجود قدیمی بودن ‌آن‌ها، رنگ و بویی تازه می‌بخشد و چشم، ذهن و حتی اعماق وجود شما را به خود متمرکز می‌کند.

پیش از این با بررسی متنی بازی دارک سولز 3 به بررسی نقاط ضعف و قدرت این اثر پرداختیم. اثری که به سختی می‌توان ایرادهایی درشت در آن پیدا کرد. حال زومجی شما را به تماشای بررسی ویدیویی بازی Dark Souls III دعوت می‌کند.

| | دانلود 720p HD از شاتل‌لند | تماشا از یوتیوب

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده