نویسنده: آرش رستمی
// سه شنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۹

محتویات دانلودی Call of Duty: Infinite Warfare در انحصار زمانی سونی خواهند بود

سونی تأیید کرد که محتویات دانلودی Call of Duty جدید، نخست برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. ضمناً تصاویر تازه‌ای از این بازی منتشر شده که می‌توانید همراه زومجی آن‌ها را مشاهده کنید.

کمپانی سونی با ارسال پستی در وبلاگ پلی‌استیشن، انحصار زمانی را برای محتویات دانلودی Call of Duty: Infinite Warfare تأیید کرد. با این حساب، همان‌طور که انتظار می‌رفت، دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4 اولین کسانی خواهند بود که می‌توانند DLCهای عرضه‌شده برای این بازی را دریافت کنند.

سونی پیش از این، در نمایشگاه E3 سال گذشته، گفته بود که احتمال دارد پس از پایان ساخت Call of Duty: Black Ops III هم مذاکرات‌اش را با اکتیویژن، ناشر سری کال آو دیوتی، ادامه دهد تا بتواند حق انحصارسازی زمانی را برای نسخه‌ی دیگری از این مجموعه هم به دست بیاورد. اکنون قرار شده تا همانند وضعیت سال گذشته، دی‌ال‌سی‌های کال آو دیوتی ۳۰ روز زودتر از سایر پلتفرم‌ها برای پلی‌استیشن 4 منتشر شوند. در نسخه‌های قبل از Black Ops 3، کنسول‌های ایکس‌باکس برای دریافت DLC در اولویت قرار داشتند؛ اما در آن نسخه علاوه برا آنکه اولیت دریافت محتوا با دارندگان پلی‌استیشن 4 بود، کاربران این کنسول می‌توانستند زودتر از دیگران به فاز بتای بازی دسترسی پیدا کنند.

در پایان شما را به دیدن تصاویری جدید از Call of Duty: Infinite Warfare و نسخه‌ی بازسازی‌شده یا ریمستر Call of Duty: Modern Warfare دعوت می‌کنیم؛ ضمناً ما در روز گذشته، زوم‌کستی در مورد نسخه‌ی جدید بازی تهیه کردیم که تماشا کردن آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده