نویسنده: deleted account
// سه شنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۰

تعداد کاربران بازی Rocket League به ۱۵ میلیون نفر رسید

بازی Rocket League در عین داشتن ایده‌ای ساده، یکی از موفق‌ترین بازی‌های سال گذشته بود و بارها و بارها درخشید؛ حال به تازگی اعلام شده که بیش از ۱۵ میلیون نفر تاکنون این بازی را انجام داده‌اند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

Rocket League به معنای واقعی کلمه، پس از انتشار،  جهان را در طوفانِ لذت خود گرفتار کرد؛ تعداد کاربران این بازی به سرعت در حال رشد هستند و خیلی‌ها از آن لذت می برند. روز گذشته صفحه رسمی این بازی در توییتر نوشت:

یک موفقیت دیگر! از همه شما ممنونیم، ما هم‌اکنون بیش از ۱۵ میلیون کاربر در سراسر جهان داریم!

Rocket League در سال ۲۰۱۵ ابتدا برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه شد و مدتی نگذشت که به شهرتی جهانی دست یافت. می‌توان گفت که این بازی باید بخشی از شهرتش را مدیون سونی باشد؛ چراکه در سال گذشته این بازی را به‌ صورت رایگان در اختیار کاربرانِ پلاسِ شبکه پلی‌استیشن گذاشت. لذت بازی دهان به دهان چرخید و کم‌کم کاربران بسیاری در سراسر جهان، به این اثر پیوستند.

تمایل کاربران، سازنده را موجب کرد در نهایت بازی را در فوریه ۲۰۱۶ برای ایکس‌باکس وان نیز منتشر کند. نسخه ایکس‌باکس وان بازی شامل چند بسته الحاقی مختلف به همراه طراحی‌های اختصاصی برای ماشین‌ها می‌شود.

سایانیکس، ناشر و توسعه‌دهنده بازی، برای زنده و پویا نگه داشتن «راکت لیگ» بارها از خود هوشیاری نشان داده؛ در راستای همین موضوع، به تازگی شاهد اضافه شدن حالت «بسکتبال» به این بازی بودیم و همین امر باعث می‌شود Rocket League، تازگی خودش را حفظ کند و همچنان برای کاربران جذاب باشد. Psyonix همچنین تعدادی طراحی جالب برای ماشین‌ها را نیز به تازگی عرضه کرده است؛ از جمله این طراحی‌ها می‌توان به ماشین بتمن (بت‌موبیل) اشاره کرد.

این بازی هم‌اکنون برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی ویندوزی، مک و لینوکس در دسترس است.

نظرات خود را در این مورد با زومجی در میان بگذارید.

منبع: AttackOfTheFanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده