نویسنده: نیما فرشین
// سه شنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۱۷

معرفی بازی موبایل ایرانی «هشت‌ خوان»؛ نبرد کارت‌های اسطوره‌ای

هشت‌خوان نام یک بازی کارتی بسیار جذاب و خوش‌ساخت است که توسط استودیو آوید توسعه یافته و در ادامه متن به معرفی کوتاهی از این اثر خواهیم پرداخت. با زومجی همراه باشید.

یادش بخیر، زمانی بود که تکنولوژی تا این اندازه به زندگی‌ مردم نفوذ نکرده بود و کودکان برای سرگرم شدن، تبلت‌هایی گران قیمت بدست نمی‌گرفتند. در آن زمان‌ها سرگرمی بچه‌ها تنها به چند بازی تخته‌ای یا کارتی منتهی می‌شد که هر کدام از آن‌ها پس از مدتی خسته‌ کننده می‌شدند. با این وجود تک تک آن بازی‌ها دارای ایده‌های خاص و نابی بودند که می‌توانیم از آن‌ها به عنوان آثاری الهام بخش برای بازی‌های ویدیویی امروزی یاد کنیم. به عنوان مثال ایده بازی‌های کارتی هنوز زنده است و به لطف تکنولوژی امروز، این بازی‌های سرگرم کننده دوران کودکی، حال پا به دنیای دیجیتالی دستگاه‌های هوشمند ما گذاشته‌اند.

hasht khan 3

هشت‌خوان نیز از لحاظ سبک وسیاق بسیار شبیه به همان بازی‌های کارتی ساده است. هشت‌خوان روایت‌گر داستان اسطوره‌هایی است که قدرت آن‌ها در کارتهایی که در دست دارید خلاصه می‌شود و باید با انتخاب درست کارت‌ها در نبرد‌ها پیروز شوید. هر کارتی که در بازی حضور دارد، دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که با مطالعه‌ قدرت ویژه‌ هر یک از آن‌ها این امکان در اختیارتان قرار می‌گیرد که با انتخابی صحیح و منطقی بر حریف خود پیروز شوید. با پیروزی در هر نبرد الماس‌هایی  به عنوان پاداش در اختیار شما قرار می‌گیرد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها کارت‌هایی با قدرت‌های خاص را خریداری کرده و نبردهای دشوار بازی را اندکی برای خود آسان‌ سازید.

hasht khan 4

در کنار تمامی ویژگی‌های جذاب گیم‌پلی بازی، استودیو آوید روی انتخاب موسیقی‌های این اثر وسواس شدیدی به خرج داده است و می‌توانیم به جرات از واژه شگفت انگیز برای توصیف موزیک‌های متن بازی استفاده کنیم. علاوه بر این، بازی تنها به بخش تک‌نفره محدود نمی‌شود و اگر دوست دارید قدرت ذهنی خود را در مقابل افراد دیگر به چالش بکشید، می‌توانید با شرکت در مسابقات بخش آوردگاه، با دیگر افراد حاضر در فضای مجازی بازی به رقابت بپردازید و با کسب پیروزی الماس‌هایی برای خرید کارت‌های بیشتر بدست آورید. اما اگر می‌خواهید سریع‌تر در بازی پیشرفت کنید، می‌توانید با استفاده از فروشگاه درون برنامه‌ای بازی، آیتم‌هایی جهت افزایش قدرت خود خریداری کنید. در پایان باید گفت، هشت‌خوان یک بازی کارتی بی‌نظیر است و در کنار گیم‌پلی قدرتمند خود از جلوه‌های بصری عالی و موسیقی‌های حماسی قدرتمند بهره می‌برد. اگر به بازی‌های کارتی علاقه‌ دارید، مسلما هشت‌خوان می‌تواند یکی از بهترین پیشنهادات ممکن برای شما باشد.

دانلود از کافه بازار


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده