// سه شنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۳

بازی کلاسیک The King of Fighters 2000 برای پلی استیشن 4 منتشر شد

به دنبال برنامه سونی برای آوردن بازی‌های پلی‌استیشن 2 به کنسول پلی‌استیشن 4، این شرکت امروز بازی کلاسیک The King of Fighters 2000 را در آمریکا شمالی برروی فروشگاه پلی‌استشن منتشر کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

The King of Fighters 2000، هفتمین قسمت از مجموعه The King of Fighters، با ۳۵ شخصیت قابل بازی و قابلیت‌های تروفی از امروز برروی پلی‌استیشن 4 قابل دسترسی و بازی خواهد بود. طبق اطلاعات منتشر شده این بازی برروی رزولوشن 1080p با قابلیت اشتراک‌گذاری‌(Sharing) و ریموت‌پلی عرضه شده است.
نخستین اخبار از این بازی در حدود چهار ماه قبل توسط شوهی یوشیدا در جریان انتشار اولین سری از بازی‌های پلی‌استیشن 2 اعلام شد. از آن هنگام اما سونی جزئیات بیشتری را از زمان دقیق عرضه این بازی برروی پلی‌استیشن 4 منتشر نکرده بود.
علاوه بر این، هفته گذشته لیستی از تروفی‌های موجود در بازی نیز رونمایی شده بود. با توجه به لیست، این بازی در مجموع شامل ۱۳ تروفی از جمله ۱ تروفی طلا، ۲ تروفی نقره و ۱۰ برنز می‌شود.
The King of Fighters 2000 نخستین بار با توسعه اس‌ان‌کی برای دستگاه‌های آرکید نئو گئو ساخته شده بود. این بازی بعدها با عرضه برروی کنسول پلی‌استیشن 2 و سپس رایانه‌های شخصی ویندوزی وارد پلتفرم‌های خانگی بازیکنان شد.
سونی تا کنون بازی‌های مختلفی  از جمله Arc the Lad ،Grand Theft Auto: San Andreas و Twisted Metal: Black را در کنار بازی‌های کلاسیک دیگر برای پلی‌استشین 4 منتشر کرده است. قیمت‌گذاری بالای سونی روی بازی‌های کلاسیک منتشر شده برروی پلی‌استیشن 4 باعث اعتراض طرفداران و در نتیجه پاسخ شوهی یوشیدا در ماه‌های گذشته شده بود.
منبع: Gematsu


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده