// سه شنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۴۲

جوایز پیش خرید دیجیتالی Call of Duty: Infinite Warfare روی کنسول‌ها مشخص شد

با رونمایی از Call of Duty: Infinite Warfare، اکنون سونی و مایکروسافت با ارائه جوایزی ویژه بازیکنان را تشویق به پیش‌خرید نسخه دیجیتالی این بازی برروی کنسول‌های خود می‌کنند. در ادامه برای جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

در نهایت پس از شایعاتی مختلف پیرامون شماره بعدی Call of Duty، اکتیویژن رسما از Call of Duty: Infinite Warfare رونمایی کرد. اکنون سونی و مایکروسافت از ارائه پاداشی ویژه برای کسانی خبر داده‌اند که اقدام به پیش‌خرید نسخه‌ی دیجیتالی این بازی کنند. با توجه به جزئیات منتشر شده افرادی که Call of Duty: Infinite Warfare را از طریق فروشگاه پلی‌استیشن یا فروشگاه ایکس‌باکس خریداری کنند، ۱۰۰۰ امتیاز Call of Duty را برای استفاده در بازی Call of Duty: Black Ops 3 دریافت می‌کنند.

امتیاز ندای وظیفه یا Call of Duty Points، ارز مجازی رایج در مجموعه است که نخستین بار سال گذشته با انتشار Black Ops 3 معرفی شد. در حقیقت در حال حاضر بازیکنان می‌توانند ۱۰۰۰ واحد را با ۱۰ دلار خریداری کنند. با این حال، در صورتی که شما از بازیکنان Black Ops 3 نباشید پاداش ارائه شده را نمی‌توان هیجان انگیز قلمداد کرد.

در صورتی که Call of Duty: Infinite Warfare را برای کنسول پلی‌استیشن 4 خود پیش‌خرید کنید، سونی پوسته‌ای ویژه از این بازی را به شما ارائه می‌دهد. در این پوسته پویا (Dynamic Theme) شاهد وجود تصویری ثابت در پس‌زمینه با ذراتی متحرک و موسیقی‌های زیبا هستیم. در کل به نظر نمی‌رسد سونی تلاش زیادی برای افزودن آیکون‌هایی ویژه به این پوسته کرده باشد. پوسته متحرک Infinite Warfare را می‌توانید در ویدیوی زیر تماشا و دانلود کنید.

|

پاداش‌های Call of Duty Points و پوسته متحرک برای تمامی نسخه‌های پیش‌فروش شده از جمله بسته پایه با قیمت ۶۰ دلار، نسخه Legacy با قیمت ۸۰ دلار و Digital Deluxe به قیمت ۱۰۰ دلار ارائه می‌شود.

علاوه بر این، نسخه لگاسی و دیجیتال دیلاکس به همراه نسخه‌ای ریمستر شده از Call of Duty 4: Modern Warfare عرضه می‌شوند. Infinite Warfare در تاریخ ۴ نوامبر (۱۴ آبان ۱۳۹۵) برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. به نظر می‌رسد اکتیویژن قصد انتشار این بازی را برای کنسول‌های نسل گذشته ندارد.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده