نویسنده: آرش رستمی
// چهار شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۲

تاریخ انتشار بازی Mighty No. 9 مشخص شد

مراحل ساخت بازی Mighty No. 9 تقریباً به پایان رسیده و این اثر پس از تأخیرهای پیاپی سرانجام در اوایل تابستان روانه‌ی بازار خواهد شد. با جزئیات خبر همراه زومجی باشید.

کیجی اینافونه، خالق شخصیت Mega Man، از به پایان رسیدن تقریبی مراحل ساخت Mighty No. 9 خبر داد و اعلام کرد که این بازی در ۲۱ ژوئن (۱ تیرماه) منتشر خواهد شد. تهیه‌کننده‌ی Mighty No. 9 همچنین بابت تأخیرهای به‌وجودآمده در روند تولید بازی از طرفداران‌اش عذرخواهی و از آن‌ها به‌خاطر شکیبایی‌شان سپاس‌گزاری کرد. او خطاب به آن‌ها گفت:

در ابتدا می‌خواهم دوباره مراتب تأسف‌مان را، بابت اینکه تا این اندازه طرفداران‌مان را چشم‌به‌راه نگه داشته‌ایم، اعلام کنم. ما درک می‌کنیم که با تاخیرهایی که [در انتشار Mighty No. 9] داشته‌ایم، باعث دل‌سردی و ناامیدی هواداران‌مان شده‌ایم؛ ولی خرسندیم از اینکه سرانجام می‌توانیم بازی را به دست کسانی که تا اینجا همراه‌مان بوده‌اند برسانیم.

توسعه‌دهندگان Mighty No. 9 هم‌اکنون سرگرم تکمیل «مراحل نهایی» تولید آن هستند و اینافونه قول داده است که دیگر تاخیری در این فرآیند پیش نیاید. به‌گفته‌ی اینافونه:

تاریخی که [این‌بار] اعلام کرده‌ایم روی سنگ حک شده (اصطلاحاً «مو لای درزش نمی‌رود») و دیگر تأخیری در رابطه با [انتشار] بازی در کار نخواهد بود.

ption id="attachment_126706" align="aligncenter" width="700"]شخصیت Beck در بازی Mighty No. 9 نسخه‌ی طلایی‌رنگ Beck (شخصیت اصلی Mighty No. 9) به مناسبت گُلد شدن بازی (اتمام ساخت آن)

اما گذشته از موضوع تأخیرها، اینافونه از نتیجه‌ی کارش راضی به نظر می‌رسد. او در این‌باره گفته است:

این پروژه‌ای است که در آن، شور و شوق همه‌ی [اعضای گروه] در هم آمیخته شده تا [با آن، اثری] بسیار ویژه خلق شود. ما بی‌صبرانه منتظریم تا محصول نهایی را به دست کسانی برسانیم که [به هر شکلی] دغدغه‌ی [سرنوشت] آن را داشته‌اند. رابطه‌ی میان بازی‌سازان و طرفداران بازی‌ها نمی‌تواند از این مستحکم‌تر باشد.

اینافونه حدود سه سال پیش با برگزاری کمپینی در کیک‌استارتر، به‌طور جدی کار بر روی Mighty No. 9 را پی گرفت؛ ولی طی این مدت، انتشار این اثر بارها با تأخیر روبه‌رو شد. آخرین‌بار بهار امسال به‌عنوان زمان عرضه‌ی این بازی اعلام شده بود.

بازی پلتفرمر Mighty No. 9 در اولین روز تابستان برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، Wii U، پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. کنسول‌های دستی 3DS و پلی‌استیشن ویتا هم بعداً و در تاریخی نامشخص میزبان این اثر خواهند بود.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده