نویسنده: deleted account
// چهار شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۸

زمان برگزاری کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2016 مشخص شد

در فاصله حدود یک ماه به برگزاری نمایشگاه E3 2016 مایکروسافت زمان کنفرانس خود را اعلام کرده است. برای اطلاع از جزئیات این خبر در ادامه زومجی را همراهی کنید.

طبق اطلاعاتِ رسمیِ منتشر شده از سوی بخش خبرگزاری وب‌سایت ایکس‌باکس، مایکروسافت قرار است کنفرانس مطبوعاتی خود در مراسم E3 امسال را در روز سه‌شنبه ۲۴ خرداد ساعت ۸:۳۰ شب آغاز کند. طبق گفته‌های مایکروسافت، کنفرانس این کمپانی در E3 2016 تمرکز ویژه‌ای بر روی «جدیدترین بازی‌ها، تکنولوژی‌ها و همچنین دیگر ویژگی‌های مرتبط با ایکس‌باکس وان و ویندوز 10» خواهد داشت. به نظر می‌رسد که مایکروسافت امسال برنامه‌ای برای کنسول نسل هفتمی ایکس‌باکس 360 ندارد؛ کنسول ده و نیم‌ساله‌ای که خط تولید آن، ماه گذشته متوقف شد.

جالب اینجاست که  کنفرانس مایکروسافت در E3 با کنفرانس توسعه‌دهندگان جهانی اپل همپوشانی دارد. به گفته اپل نمایشگاه WWDC 2016 (نمایشگاه توسعه‌دهندگان جهانی اپل که سالانه در سانفرانسیسکو برگزار می‌شود) قرار است دقیقا یک و نیم ساعت پس از شروع شدن کنفرانس مایکروسافت در E3،‌ شروع شود.

مایکروسافت قرار است کنفرانس خود در E3 امسال را از طریق وب‌سایت ایکس‌باکس و همچنین کنسول‌های ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان به‌صورت زنده پخش کند. به علاوه اعلام شده که این کنفرانس قرار است به صورت زنده از طریق شبکه اسپایک هم پخش شود؛ بعد از آن قرار است جِف کِیلی (روزنامه‌نگاه معتبر حوزه بازی‌های ویدیویی) از طریق کانال رسمی E3 در یوتیوب، در یک جلسه توجیهی، درمورد نمایش مایکروسافت در E3 2016 صحبت کند. این جلسه توجیهی نیز راس ساعت ۳ بامدادِ روز ۲۵ خرداد از طریق کانال ذکر شده پخش خواهد شد. افزون بر همه این‌ها،‌ مایکروسافت قرار است در ۱۴ و ۱۵ ژوئن (۲۵ و ۲۶ خرداد) مراسم Xbox Daily Show را نیز برگزار کند.

نظر شما در این‌مورد چیست؟

منبع:‌ Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده