نویسنده: سجاد پاک آیین
// پنجشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۱

بازی بعدی سازندگان سری Dark Souls احتمالا برای واقعیت مجازی هم عرضه می‌شود

استودیوی بازی‌سازی فرام سافتور پس از بازی Dark Souls 3 اقدام به ساخت بازی جدیدی کرده است که براساس اطلاعات به دست آمده، این بازی برای واقعیت مجازی نیز عرضه خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

به نظر می‌رسد که استودیوی بازی‌سازی فرام سافت‌ور (FromSoftware) از حال و هوای سری بازی‌های Dark Souls بیرون آمده و قصد ساخت یک IP جدید را دارد؛ احتمالا بازی بعدی این استودیو برای تکنولوژی واقعیت مجازی ساخته می‌شود. سازندگان بازی، ماه گذشته یک ویدیوی بدون نام در کانال یوتیوب فرام سافت‌ور قرار داده‌اند که نشان می‌دهد آنها برروی بازی بعدی خود کار می‌کنند.

انتهای این ویدیوی منتشر شده، جالب‌ترین قسمت آن است. در انتهای ویدیو نام «FromSoftware, Inc» نوشته شده و بعد از آن نام پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن وی‌آر و ... دیده ‌می‌شود. این موضوع نشان می‌دهد که بازی بعدی آن برای هدست  واقعیت مجازی سونی نیز منتشر می‌شود. به هرحال، باید منتظر ماند و دید بازی بعدی فرام سافت‌ور چه حال و هوایی دارد.

هیدتاکا میازاکی، کارگردان سری Dark Souls، اخیرا در این‌باره گفته بود: «کار ما برروی Dark Souls تمام شده است و به موارد جدیدی برای ساخت یک بازی جدید فکر می‌کنیم.» میازاکی جزئیات بیشتری درباره بازی بعدی خود نگفت، اما او برای ساخت پروژه آینده‌اش به یک تغییر بزرگ اشاره کرد.

بازی Dark Souls 3 هم‌اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

منبع: Attack of The Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده