نویسنده: نیما فرشین
// پنجشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۴

معرفی بازی موبایل ایرانی «بچه پرروها»؛ مردان حبابی بر می‌خیزند

«بچه پرروها» که در گوگل‌پلی و آیتونز با نام Bubble Man: Rolling شناخته می‌شود، یک بازی ساده و جذاب است که توسط استودیو پلی پکس گیمز طراحی شده که در ادامه متن به توضیح مختصری از ویژگی‌های آن می‌پردازیم. با زومجی همراه باشید.

مدتی است که بازی‌هایی همچون Flappy Bird و Badland روی پلتفرم موبایل از محبوبیت بسیار خوبی برخوردار شده‌اند. این آثار که از گیم‌پلی بسیار ساده‌ای بهره می‌برند، گاهی اوقات آنقدر در بدست گرفتن کنترل بازی برای گیمرها مشکل ایجاد می‌کنند  که همین عامل به نوعی سبب محبوبیت بیشتر آن‌ها در میان دیگر آثار می‌شود. اگر تا کنون چنین بازی‌هایی را به انجام رسانده باشید به راحتی می‌توانید با یک نمونه بسیار خوش‌ساخت ایرانی  از این بازی‌ها نیز ارتباط برقرار کنید. بچه پرروها نیز دقیقا سبکی همانند Flappy Bird دارد و تنها هدفی که در بازی گنجانده شده، کنترل کاراکتری معلق در آسمان است که باید با لمس صفحه نمایشگر به صورت متوالی، آن را از میان تمامی تله‌های موجود در محیط عبور دهید و رکورد تازه‌ای برای خود به ثبت رسانید.

Bache Porooha 1

شرح گیم‌پلی بازی به همین چند خط ساده خلاصه می‌شود و تنها به چند دقیقه کوتاه برای یاد گیری قواعد بازی آن دارید. اما تنها یک گیم‌پلی ساده باعث نمی‌شود که این اثر بتواند تمامی رقبای غربی خود را کنار بزند و جای آن‌ها را در گوشی‌های هوشمند کاربران بگیرد. خوشبختانه تیم پکس گیمز به این نکته دقت خاصی داشته و توانسته با اضافه کردن المان‌های خاص و بومی سازی این اثر برای کاربران ایرانی، یک بازی بسیار خوش‌ساخت و جذاب را روانه بازار بازی‌های موبایلی کند. یکی از نکات مثبتی که با چند دقیقه بازی کردن این اثر، چشم هر کاربری را به خود خیره می‌کند، محیط‌های رنگارنگ و خوش ظاهری است که برای بازی طراحی شده است. در کنار این محیط‌های جذاب، موسیقی‌های بازی که بیشتر شبیه موسیقی‌های کوچه بازاری است، به شدت خودنمایی می‌کنند و حس جالبی را برای کاربران به وجود می‌آورند.

Bache Porooha 4

ناگفته نماند که پس از گذشت چند دقیقه، صدای دلنشین زنده یاد مرتضی احمدی نیز بر موسیقی‌های جذاب بازی طنین انداز می‌شود و جذابیت بازی را دو چندان می‌کند. علاوه بر این، بازی دارای کاراکتر‌های مختلفی است که با انتخاب هر کدام می‌توانید محیط‌های بازی را نیز تغییر دهید و از یکنواخت شدن این اثر جلوگیری کنید. «بچه پرروها» اثر جالبی است و به دلیل آنکه این بازی روی گوگل‌پلی و آیتونز نیز عرضه شده است، از استاندارهای بالایی برخوردار بوده که در کمتر بازی ایرانی دیده می‌شود. در پایان باید گفت، اگر به این دسته از بازی‌های موبایلی علاقه دارید، «بچه پرروها» می‌تواند تجربه جالب و کمی‌ متفاوت برای شما باشد.

دانلود از کافه بازار | دانلود از آیتونز


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده