نویسنده: مرتضی تقوی
// پنجشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۴

دایس: بازی Battlefield 5 نه تنها خوب، بلکه فوق العاده خواهد بود

به تازگی بازی Call of Duty: Infinite Warfare رونمایی شد و اکنون نگاه‌ها به دیگر بازی بزرگ سبک شوتر اول‌شخص یعنی Battlefield 5 معطوف شده و همه منتظرند ببینند که این بازی چه در چنته دارد. جدیدترین اظهار نظرها درباره‌ی بازی، حسابی از آخرین ساخته‌ی دایس تعریف می‌کنند.

برای بسیاری از گیمرها، بازی‌های Call of Duty و Battlefield بزرگترین آثار سبک شوتر اول شخص محسوب می‌شوند و همیشه عرضه‌ی نسخه‌های جدید آن‌ها سروصدای زیادی به پا می‌کند. به تازگی اکتیویژن و اینفینیتی وارد از جدیدترین نسخه‌ی Call of Duty به نام Infinite Warfare رونمایی کردند و همچنین ما در زومجی در قالب یک زومکست به بررسی تمام اخبار و اطلاعات اولیه‌ی این بازی پرداختیم. اکنون نگاه منتقدین و گیمر‌ها به تیم دایس و جدیدترین نسخه‌ی بازی Battlefield (که احتملا Battlefield 5 نام خواهد داشت) معطوف شده تا ببینند نسخه‌ی جدید چه تجربه‌ای را به ارمغان آورده است. الکترونیک‌آرتز، ناشر، و استودیو دایس، سازنده‌ی بازی، قرار است روز جمعه‌ (فردا) در مراسمی رسمی از Battlefield جدید رونمایی کنند.

نمونه ای از پوسترهای طراحی شده توسط یکی از طرفداران یکی از پوسترهای طراحی شده برای Battlefield 5 توسط طرفداران

یکی از سوالاتی که هر طرفدار این مجموعه از خود می‌پرسد این است که داستان و محیط بازی قرار است در چه زمانی و مکانی روایت شوند. به تازگی کِیسی القیسی، مدیر بازاریابی آنلاین استودیو دایس، اشاره‌ای به نسخه‌ی جدید کرده است. القیسی در صفحه‌ی توییتر خود نسخه‌ی جدید این بازی را برای طرفداران غیر منتظره خوانده است.

طبق انتظار طرفداران این بازی، داستان Battlefield جدید در زمان جنگ جهانی اول یا دوم روایت خواهد شد و برخی هم از Battlefield 2143 و جنگ‌های آینده حرف می‌زنند و اینکه نسخه‌ی جدید باید با CoD: Infinite Warfare به رقابت بپردازد. اما باید به این نکته هم توجه کنیم که شرکت الکترونیک‌ آرتز قرار است یک بازی دیگر هم در سبک شوتر اول شخص به نام Titanfall 2 برای امسال منتشر کند و عرضه‌ی دوبازی بزرگ هم‌سبک تنها با فاصله‌ی چند ماه آن هم با حال و هوای جنگ‌های آینده کار عاقلانه‌ای به نظر نمی‌رسد.

همچنین، جو برَمِر، مدیر اجرایی استودیو بالک‌هِد اینتراکتیو و سازنده‌ی بازی Battalion 1944، یکی دیگر از افراد خوش شانسی است که موفق به تجربه‌ی این بازی شده. اخیرا برَمِر به طرفداران Battlefield گفته است تا خیالشان از نسخه‌ی جدید راحت باشد چراکه استودیو دایس حسابی برای این بازی سنگ تمام گذاشته است:

@playsiLounge بله، جزئیات را نمی توانم بگویم. خودت روز جمعه میبینی. مطمئن هم باشید که تیم (دایس) دوباره یک شاهکار خلق کرده است. @playsiLounge بله، جزئیات را نمی توانم بگویم. خودت روز جمعه میبینی. مطمئن هم باشید که تیم (دایس) دوباره یک شاهکار خلق کرده است ...

بعلاوه، القیسی در پستی دیگر در صفحه‌ی توییترش دوباره به تعریف بازی پرداخته و گفته است که Battlefield 5 نه تنها خوب، بلکه فوق العاده خواهد بود و مراسم رونمایی کسی را ناامید نخواهد کرد:

نه تنها خوب، بلکه فوق العاده است. [بازی] نه تنها خوب، بلکه فوق العاده است!
ناامیدت نمی کند. من تضمین می کنم! ناامیدت نمی کند. من تضمین می کنم!

منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده