نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۹

اسامی بازیگران و صداپیشگان بازی Dishonored 2 اعلام شد

چند روز پیش تاریخ انتشار بازی Dishonored 2 از جانب بتسدا اعلام شد و حال شاهد رونمایی از اسامی بازیگران و صداپیشگان این بازی هستیم که همانند نسخه اول، نام‌های بزرگی در بین آن‌ها دیده می‌شود. با زومجی همراه باشید.

یکی از ویژگی‌های بارز Dishonored، صداگذاری عالی بازی و شخصیت‌ها بود که این امر به لطف حضور افرادی چون سوزان ساراندون (بازیگر فیلم Thelma and Loise)، لینا هیدی (بازیگر سریال Game of Thrones)، مایکل مدسِن (بازیگر فیلم Reservoir Dogs)، جان اسلاتری (بازیگر فیلم Mad Men) و کری فیشر (بازیگر فیلم Star Wars) محقق شده بود. حال اسامی صداپیشگان و بازیگران نسخه دوم بازی توسط استودیو آرکین اعلام شده که مجددا شاهد حضور چهره‌های مشهوری در آن هستیم.

بر این اساس، روزاریا داوسون و وینست دن آفریو، بازیگران سریال Daredevil نت‌فلیکس، به ترتیب نقش «کاپیتان ویل» و «دوکِ سرکوناس» را بازی خواهند کرد. پدرو پاسکال، بازیگر سریال Game of Thrones، نقش «پائولو» را به عهده دارد که سردسته گروهی به نام هاولر است. «کروو آتانو»، شخصیت اصلی بازی و یکی از دو کاراکتر قابل کنترل، در نسخه اول کاملا صامت بود که در این قسمت این رویه تغییر خواهد کرد و استفن راسل صداپیشگی وی را بر‌عهده دارد؛ راسل پیش از این وظیفه مشابهی را در قبال شخصت «گرت» در بازی Thief و «نیک ولنتاین» در بازی Fallout 4 ایفا کرده بود.

همچنین وظیفه صداپیشگی «امیلی کالدوین»، دیگر شخصیت قابل بازی Dishonored 2، هم بر عهده یکی دیگر از صداپیشگان بازی Fallout 4 با نام اریکا لاترل خواهد بود. به‌علاوه سم راکول (بازیگر فیلم Seven Psychopaths)، رابین لورد تیلور (بازیگر سریال Gotham) و جیمی هکتور (بازیگر فیلم The Wire) هم دیگر صداپیشگان این بازی خواهند بود.

بازی Dishonred 2 در تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۱ آبان) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد و احتمالا در جریان کنفرانس بتسدا در نمایشگاه E3 2016، شاهد نمایش گیم‌پلی بازی خواهیم بود.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده