نویسنده: deleted account
// جمعه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۳

زمان برگزاری کنفرانس پی‌سی‌ گیمینگ در E3 2016 نیم ساعت تغییر کرد

همانند سال قبل، امسال هم در نمایشگاه E3 شاهد کنفرانس پی‌سی گیمینگ خواهیم بود. حال به تازگی، به منظور عدم همپوشانی با کنفرانس یوبی‌سافت، ساعت برگزاری این کنفرانس تغییر کرده است. با زومجی همراه باشید.

کنفرانس پی‌سی گیمینگ در E3 2015 توانست به خوبی دل کاربران را به دست بگیرد و نمایش‌های جذابی را به کاربران نشان دهد. طبق اعلام قبلی، قرار بود در روز ۲۳ خردادماه سال جاری در نمایشگاه E3 2016، ساعت ۱۱:۳۰ شب به وقت تهران، کنفرانس پی‌سی گیمینگ برگزار شود. اما حال اعلام شده است که این زمان حدود نیم ساعت به جلو آمده و قرار است در ساعت ۱۱ شبِ ۲۳ خرداد شاهد برگزاری کنفرانس پی‌سی گیمینگ باشیم. طبق پیش‌بینی‌های انجام شده، این کنفرانس حدودا دو ساعت به طول خواهد انجامید و تا ساعت ۱ بامداد روز ۲۴ خرداد ادامه خواهد داشت. در برنامه‌ریزی قبلی، کنفرانس پی‌سی گیمینگ و یوبی‌سافت، حدودا ۳۰ دقیقه تداخل داشتند، اما حال دیگر این تداخل برطرف شده است. به لطف این برنامه‌ریزی، تا ساعت ۱ بامداد کنفرانس مایکروسافت نیز به پایان رسیده است و یوبی‌سافت کم‌کم خود را برای برگزاری کنفرانس آماده می‌کند.

اگرچه فاصله زمانی بین کنفرانس پی‌سی گیمینگ و یوبی‌سافت بسیار کم است، اما این موضوع دو جنبه مثبت و منفی دارد؛ جنبه منفی آن مربوط به کمبود وقت برای خبرنگاران و سختی است که پیش رو خواهند داشت؛ جنبه مثبت نیز مربوط به کسانی است که در خانه مشغول تماشای این نمایشگاه هستند. چون با این اتفاق، آنان خواهند توانست پشت سر هم دو کنفرانس جذاب را تماشا کنند.

خوشبختانه قرار است کنفرانس یوبی‌سافت با یک ویدیو مونتاژ شده آغاز شود؛ در نتیجه شما می‌توانید در این فاصله استراحتی کنید و خود را برای کنفرانس یوبی‌سافت آماده کنید.

علاوه بر تغییر زمان کنفرانس پی‌سی گیمینگ، برگزارکنندگان E3 امسال خبر از حضور شرکت‌کنندگان جدیدی دادند. به گفته آن‌ها، در E3 2016، کلُود ایمپریوم، استودیو وایلد‌کارت، تیل‌وردز اینترتینمنت و استودیو تورن بنر حضور خواهند داشت.

این شرکت‌کنندگان جدید قرار است در کنار بوهِمیا اینتراکتیو، رلیک اینترتینمنتو همچنین تریپل‌وایر اینتراکتیو  که حضورشان قبلا تایید شده بود، به نمایش بازی خود بپردازند.

نمایشگاه E3 2016 در تاریخ ۱۴ تا ۱۶ ژوئن  (۲۵ تا ۲۷ خرداد ۱۳۹۵) در مرکز همایش‌های شهر لس‌آنجلس برگزار خواهد شد. زومجی در خرداد ماه سال گذشته پوشش کاملی را از نمایشگاه E3 برای علاقمندان انجام داده بود و امسال هم برنامه‌های ویژه‌ای برای این رویداد دارد.

منبع:‌ VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده