نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

تاریخ انتشار دومین بسته الحاقی بازی Rainbow Six Siege اعلام شد

کمپانی یوبیسافت تاریخ انتشار Operation Dust Line، دومین بسته الحاقی بازی Rainbow Six Siege را اعلام کرد که ۲۲ اردیبهشت عرضه خواهد شد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

Rainbow Six Siege یکی از بهترین بازی‌های تیراندازی سال ۲۰۱۵ بود که اولین بسته الحاقی آن با نام Operation Black Ice اندکی پس از انتشار بازی عرضه شد. سازندگان چندی پیش دومین DLC این اثر را با نام Operation Dust Line معرفی کردند که قرار است گیمر‌ها را به خاورمیانه ببرد و دو شخصیت جدید به بازی اضافه کند؛ اولین کاراکتر، یک مدافع با نام «والکری» است که از اسلحه شات‌گان SPAS-12 استفاده می‌کند و می‌تواند دوربین‌هایی در جای جای نقشه قرار دهد که توسط خود وی یا هم تیمی‌هایش قابل استفاده هستند.

شخصیت بعدی هم یک مهاجم با نام «بلک‌بیرد» است که سپری به سلاحش وصل شده و همین امر وی را به یک کاراکتر مناسب برای درگیری‌های شلوغ در فاصله نزدیک تبدیل می‌کند. او همچنین یک اسلحه Desert Eagle دارد که به نوعی نمادش محسوب می‌شود. این بسته الحاقی در تاریخ ۱۱ می (۲۲ اردیبهشت) عرضه خواهد شد. البته خریداران Season Pass بازی، کمی زودتر از سایرین به این DLC دسترسی خواهند داشت.

سازندگان بازی در کمپانی Ubisoft همچنین تریلر کوتاهی از این بسته الحاقی منتشر کردند که می‌توانید در ادامه آن را تماشا کنید:

|

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده