نویسنده: سجاد پاک آیین
// دوشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۲۴

کمپانی سازنده GTA V نشان تجاری جدیدی با نام Judas ثبت کرد

شرکت راک‌استار اخیرا نشان تجاری جدیدی با نام «Judas» ثبت کرده‌ که توسط سازندگان بازی محبوب Grand Theft Auto V در دست ساخت است. با زومجی همراه باشید.

امروز فایلی در فضای مجازی منتشر شد که درباره بازی بعدی شرکت راک‌استار است. در این فایل، شرکت راک‌استار نشان تجاری جدیدی با نام «Judas» ثبت کرده که توسط سازندگان بازی محبوب Grand Theft Auto V در دست ساخت است. اگرچه اطلاعات زیادی درباره این فایل وجود ندارد، اما می‌توان چند احتمال را درباره این نشان تجاری مورد بررسی قرار داد. نخست، شاید این نشان مورد مهمی نباشد و وقت خود را بیهوده صرف این فایل کرده باشیم. اما نام Judas یک مورد جالب و مهم در جهان بازی‌های شرکت راک‌استار است.

judas

شاید بدانید که براساس کتاب انجیل، Judas یکی از پیروان حضرت مسیح بود که به او خیانت کرد و در تاریخچه بازی‌هایی مانند Grand Theft Auto، Red Dead Redemption و L.A. Noire بارها از این موضوعِ خیانت در داستان استفاده شده است. علاوه بر این، در حقیقت Judas برای یک بازی آنلاین فایل بندی شده است که احتمالا به بخش آنلاین بازی در دست ساخت اشاره دارد. شاید این فایل واقعا مورد مهمی نیست، اما براساس شایعات منتشر شده، احتمالا نسخه جدید بازی Red Dead Redemption دارای بخش آنلاینی شبیه GTA Online خواهد بود که توسط سازندگان در حال توسعه است و شاید این نشان تجاری مربوط به همین بازی باشد.

برای روشن شدن ماجرا باید تا نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۶ صبر کنیم و ببینیم شرکت راک‌استار چه کاری انجام خواهد داد. نظر شما کاربران زومجی درباره این فایل چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده