نویسنده: deleted account
// دوشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۵

اپیک‌ گیمز فعلا قصد توسعه بازی‌ های تک‌ نفره داستانی را ندارد

اپیک‌ گیمز مدتی است به توسعه و ساخت بازی‌های تک‌نفره داستانی نمی‌پردازد و ظاهرا این موضوع قرار است ادامه‌دار باشد. برای اطلاع از جزییات این خبر در ادامه با زومجی همراه باشید.

اپیک‌ گیمز روز گذشته به خبرنگار سایت پالیگان گفت که این کمپانی به جای توسعه بازی‌های گران قیمت، فعلا قصد ساخت بازی‌های کوچک و رایگان (Free-to-Play) همچون Paragon ،Fortnite و Unreal Tournament را دارد. تیم سویینی، مدیرعامل کمپانی اپیک‌گیمز، در مصاحبه اخیر خود با سایت پالیگان گفت:

اقتصاد آن بازی‌ها (بازی‌های بزرگ و پرخرج) توسعه‌دهندگان را مجبور می‌سازد برای رسیدن به موفقیت و تکمیل پروژه، با ناشران نامدار کار کنند. این موضوع چیزی است که ظاهرا تغییر ناپذیر است.

او ادامه داد:

ما متوجه شده‌ایم که کسب و کارِ [فعلی] واقعا نیاز به تغییر رویکرد دارد. ما در صنعت بازی‌های ویدیویی شاهد ساخته شدن برخی از بهترین بازی‌ها بوده‌ایم و به خوبی موفقیت آن‌ها را نظاره کرده‌ایم ... بنابراین [برای اعمال تغییراتی در این صنعت] ما شروع به توسعه یک بازی نسبتا کوچک کرده‌ایم که تمرکز ویژه‌ای بر روی کنسول‌های ایکس‌باکس دارد.

طبق گفته‌های برخی منابع موجود در اپیک‌ گیمز، این کمپانی برنامه‌های ویژه‌ای برای بازی‌های کوچک خود دارد و قرار است آن‌ها را به صورت بسازد. این موضوع به معنی آن است که آن‌ها پس از انتشار بازی‌های کوچک خود، همچنان از آن‌ها پشتیبانی به عمل خواهند آورد.

منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده