نویسنده: deleted account
// دوشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۸

تریلر رونمایی بازی Battlefield 1 در سه روز بیش از ۱۶ میلیون بار دیده شد

Battlefield 1 چند روز پیش با تریلری جذاب و هیجانی رسما معرفی شد و تحسین خیلی‌ها را به دنبال داشت. حال به تازگی اعلام شده که تریلر رونمایی این بازی بیش از ۱۶ میلیون بار دیده شده است! در ادامه با زومجی همراه باشید.

تریلر رونمایی بازی Battlefield 1 به قدری جذاب بود که خیلی‌ها (حتی سازنده بازی Call of Duty جدید) را به تحسین وا داشت. این بازی سه روز پیش با نمایشی جذاب معرفی شد و طرفداران این سری محبوب را به وجد آورد. به تازگی اعلام شده که این تریلر زیبا، بارها و بارها دیده شده است.

بعد از گذر ۷۲ ساعت (سه روز)، آمار بازدید این تریلر مرز ۱۶ میلیون و ۶۰۰ هزار را نیز رد کرده و جالب اینجاست که بیش از ۸۷۰ هزار لایک دریافت کرده است؛ این در حالی است که تعداد دیسلایک‌های این ویدیو، تنها به ۱۶ و نیم هزار عدد می‌رسد و این رقم در مقایسه با تعداد لایک‌ها، اصلا به چشم نمی‌آید. این موضوع به معنای واقعی کلمه «فوق‌العاده» است.

لازم به ذکر است که این آمار تنها مربوط به بازدید تریلر موجود در صفحه یوتیوب است و بدون شک، آمار واقعی بازدید این تریلر چیزی بیشتر از این رقم است.

به گفته الکترونیک آرتز و دایس، بازی Battlefield 1 قرار است در روز ۲۱ اکتبر سال ۲۰۱۶ (مصادف با ۳۰ مهر سال ۱۳۹۵) به صورت جهانی عرضه شود. اما کسانی که از سرویس دسترسی زودهنگام الکترونیک آرتز (EA/Origin Access) استفاده می‌کنند، می‌توانند با پیش‌خرید این بازی، آن را حدودا سه روز زودتر از بقیه بر روی ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی ویندوزی تجربه کنند.

نظر شما در این‌مورد چیست؟ آیا تریلر رونماییِ این بازی،‌ شما را نیز به وجد آورده است؟

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده