نویسنده: deleted account
// دوشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۲

شایعه: تاریخ عرضه بسته الحاقی Blood and Wine بازی The Witcher 3 مشخص شد

The Witcher 3: Wild Hunt هم‌اکنون پر افتخارترین بازی تاریخ محسوب می‌شود و بارها توانسته با نمایش‌های خود، طرفدران را انگشت به دهان کند! این روزها بحث بسته الحاقی بازی با نام Blood and Wine حسابی داغ است و حال، به طور ضمنی تاریخ عرضه آن مشخص شده است.

طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده، دومین بسته الحاقی بازی The Witcher 3 که «خون و شراب» (Blood and Wine) نام دارد، قرار است اواخر ماه جاریِ میلادی، عرضه شود. کاربران در انجمن نئوگف و جاهای دیگر امروز کشف کرده‌اند که صفحه این بسته الحاقی در سایت استیم، اعلام کرده این بسته الحاقی قرار است در روز ۳۱ می ۲۰۱۶ (مصادف با روز سه‌شنبه ۱۱ خردادماه ۹۵) منتشر شود. برخی دیگر نیز گفته‌اند که این صفحه، روز ۳۰ می (۱۰ خرداد) را به عنوان تاریخ عرضه این بسته الحاقی معرفی کرده است.

این در حالی است که مدتی پس از رونمایی از تاریخ انتشارِ احتمالی، صفحه تاریخِ انتشار، برداشته شده است. کاربری با نام Wario64 در توییر گفته است:

چقدر جالب، آن‌ها (مسوولان استیم) صفحه را برداشته‌اند؛ ولی حال من موفق شده‌ام تصویری از آن ثبت کنم:

Capture

مارسین مُومُوت، مدیر انجمن سی‌دی پراجکت رد، قبلا اعلام کرده بود که قرار است در ماه می، اطلاعات بسیاری زیادی از بسته الحاقی Blood and Wine بازی The Witcher 3 منتشر شود. این حرف مارسین، می‌تواند به گونه‌ای به موضوعِ پیش‌آمده فعلی مرتبط باشد.

مارسین مُومُوت در صحبت‌های اخیر خود درمورد این بسته الحاقی گفته بود که:

بسته الحاقی Blood and Wine قرار است یک «داستان شگفت‌انگیز» را ارائه دهد که شامل «پیچیدگی‌های بسیاری» می‌شود و انتظاراتی را که از نویسندگان ما داشتید، به خوبی برآورده می‌کند.

منطقه توسَن (Toussaint) برخلاف آنچه در Wild Hunt دیده‌اید، بسیار رنگارنگ و جذاب است. اما لازم است بدانید که روندِ قبلی بازی همچنان پابرجاست و در برخی جاها، آن روند تاریک و عجیب بازی، هنوز هم دیده می‌شود.

در ابتدا انتظار می‌رفت بسته الحاقی Blood and Wine بازی The Witcher 3 در سه ماهه اول سال ۲۰۱۶ میلادی (از دی تا اسفند سال ۱۳۹۴) عرضه شود اما بعدا تا نیمه اول سال ۲۰۱۶ تاخیر خورد. تا پیش از این، یک خرده‌فروشی تاریخ عرضه بازی را روز ۷ ژوئن (۱۸ خرداد) اعلام کرده بود. پس از آن، خبرنگاران سایت گیم‌اسپات پیگیر این موضوع شده بودند اما کمپانی سی‌دی پراجکت رد، هر گونه تاریخ انتشاری را رد کرده بود.

اولین بسته الحاقی بازی The Witcher 3 که Hearts of Stone نام داشت، در ماه اکتبر سال ۲۰۱۶ عرضه شد. انتظار می‌رود دومین بسته الحاقی بازی حدودا بیش از ۲۰ ساعت گیم‌پلی داشته باشد که در مقایسه با گیم‌پلی ۱۰ ساعتی بسته الحاقی اول، ۲ برابر بیشتر است.

ption id="attachment_123386" align="alignnone" width="878"]این‌بار قرار است گرالت خود را در سرزمینی رنگارنگ و جذاب بیابد این‌بار قرار است گرالت خود را در سرزمینی رنگارنگ و جذاب بیابد

همانطور هم که ذکر شد، بازی The Witcher 3 بارها و بارها ستوده شده، به‌گونه‌ای که زومجی با اختصاص نمره عالیِ ۹.۵ به بازی و ایرادگرفتن از باگ‌های آزاردهنده گفت:

«ویچر۳: وایلد هانت» تمام انتظاراتان را برآورده می‌کند و استانداردهایتان را درهم‌ می‌شکند. قصه‌گویی بی‌وقفه‌‌ و فضاسازی تسخیرکننده‌اش از یک سو و ماجراجویی در دنیای تپنده و وسیعش از سویی دیگر، آدم را به معنای واقعی کلمه از کار و زندگی می‌اندازد. این بازی دستاوردی به‌یادماندنی و شگفت‌آور در داستان‌گویی، طراحی مرحله و تکنولوژی است که لیاقت صفت «نسل بعد» را دارد.

نظر شما در این‌مورد چیست؟ آیا شما نیز مشتاقانه منتظر عرضه این بسته الحاقی هستید؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع:‌ GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده