نویسنده: مرتضی تقوی
// دوشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۱

تماشا کنید: ۸ دقیقه از گیم پلی بازی Lego Star Wars: The Force Awakens

بازی‌ های لگو طرفداران خاص خودشان را دارند. به تازگی ویدئوی جدیدی از بازی Lego Star Wars: The Force Awakens منتشر شده است که ویژگی‌های جدید این بازی از جمله سنگر‌گیری و مبارزات شلوغ فضایی را نشان می‌دهد. با تماشای این ویدئو با زومجی همراه باشید.

شاید تا به حال یکی دو تا از بازی‌های لگو را بازی کرده و با سبک آن‌ها آشنا باشید. اما بازی اکشن-ماجراجویی Lego Star Wars: The Force Awakens ویژگی‌های جدیدی را در خود دارد که در ویدئویی که به تازگی از گیم‌پلی این بازی منتشر شده، به نمایش گذاشته شده است. از جمله ویژگی‌های این بازی توانایی سنگرگیری است که شاید بتوان گفت به این شکل در بازی‌های لگوی پیشین ندیده بودیم. علاوه بر این، مبارزات شلوغ فضایی هم در گیم‌پلی گنجانده شده است تا علاوه بر جذاب‌تر کردن بازی، به اسم آن هم معنای بیشتری ببخشد.

البته قبلا هم به این اطلاعات اشاره شده بود اما ویدئوی جدیدی که از این بازی توسط سایت IGN منتشر شده است این ویژگی‌ها را به شکل کامل به نمایش می‌گذارد. شما در این بازی نقش شخصیت پُو دَمِرون را بر عهده خواهید داشت. همچنین، پس از فرار پو و فین از استار دیسترویر، بخشی هم در فضا  وجود دارد که در آن شما کنترل یک جنگنده‌ی تی‌آی‌ای را به دست می‌گیرید. در این قسمت جنگده‌های تی‌آی‌ای و توپخانه‌های دیگری هم هستند که می‌توانید با آنها مبارزه کنید.

تا کنون پنج نسخه از بازی Lego Star Wars از سال ۲۰۰۵ منتشر شده است که The Force Awakens جدیدترین نسخه محسوب می‌شود. شما در ادامه می‌توانید ۸ دقیقه از گیم‌پلی این بازی را تماشا کنید:

|

بازی LEGO Star Wars: The Force Awakens در تاریخ ۲۸ ژوئن (۸ تیر ۹۵) برای پلتفرم‌های 3DS ، Wii U، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3، پلی‌اسیتشن ویتا، ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های ویندوزی عرضه خواهد شد. پیش از این اعلام شده بود که این بازی شامل محتوایی اضافه بر اتفاقات فیلم خواهد بود. همچنین شما می‌توانید سیستم مورد نیاز اعلام شده برای این بازی را هم ملاحظه کنید.

منبع: EuroGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده