نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۴۲

هفته نامه Dota 2 قسمت ۱۴: از گروه بندی مسابقات Epicenter تا اتمام مرحله مقدماتی Major مانیل

طی هفته گذشته شاهد انتشار اخبار زیادی در مورد بازی Dota 2 و مسابقات آن نبودیم. با این حال مروری خواهیم داشت به اطلاعات ارائه شده از این بازی که پیرامون مسابقات Epicenter و Major مانیل هستند. با زومجی همراه باشید.

مسابقات مانیل دوتا

چهار تیم راه یافته به مسابقات Major مانیل مشخص شدند

طی هفته گذشته مرحله مقدماتی Major مانیل بازی Dota 2 در هر چهار منطقه به پایان رسید تا تکلیف تمامی تیم‌ها مشخص شود. این مسابقات از تاریخ ۱۸ تا ۲۳ خرداد در کشور فیلیپین و با جایزه ۳ میلیون دلاری برگزار خواهد شد و ۱۶ تیم در آن حضور خواهند داشت که ۱۲ تیم پیش از این دعوت شده بودند و ۴ تیم باقی‌مانده باید از بین شرکت‌کنندگان مرحله مقدماتی در ۴ منطقه انتخاب می‌شدند.

این مسابقات مقدماتی طی هفته گذشته برگزار شدند و تیم Mineski از منطقه آسیا، Empire از اروپا، Digital Chaos از آمریکا و Newbee از چین توانستند به تورنمنت بهاری مانیل راه پیدا کنند.

 

مسابقات اپیسنتر دوتا

جداول مرحله LAN تورنمنت Epicenter اعلام شد

یکی دیگر از معتبر‌ترین مسابقات بازی دوتا که به زودی آغاز می‌شود، Epicenter است. این مسابقات با میزبانی کشور روسیه و شهر مسکو در تاریخ ۹ تا ۱۵ می‌ (۲۰ تا ۲۶ اردیبهشت) با جایزه ۵۰۰ هزار دلاری جریان خواهد داشت که ۸ تیم در دو گروه ۴ تیمی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. بدون شک حضور تیم‌های شاخص در این رقابت‌ها می‌تواند باعث آماده شدن آن‌ها تا پیش از رقابت‌های بهاری مانیل شود و محک خوبی برای آن‌ها محسوب می‌شود تا توان خود را پس از بروزرسانی 6.87 بازی بسنجند.

یکی از جذاب‌ترین رقابت‌های این مسابقات، تقابل تیم‌های Secret و EG در گروه دوم است؛ چرا که هیچ یک از این دو تیم محبوب اخیرا عملکرد خوبی نداشتند. به‌علاوه تیم EG جدیدا مربی قدیمی خود آقای چارلی یانگ را از دست داده و فیلیپ آرام را جایگزین او کرده و باید دید این تغییر چه تاثیری در روش و تاکتیک‌های این مجموعه خواهد داشت.

البته همان‌طور که در تصویر بالا هم مشاهده می‌کنید، تکلیف شش تیم برای حضور در این رقابت‌ها مشخص شده و تکلیف دو تیم دیگر از طریق مسابقه Wild Bracket هر گروه مشخص خواهد شد که بین ۴ تیم Fnatic ،Complexity ،No Diggity و Newbee برگزار می‌شود.

تهیه شده در زومجی


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده