نویسنده: پدرام بهادری
// سه شنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۷

تصاویر جدیدی از فیلم Assassin's Creed منتشر شد

فیلمبرداری اقتباس سینمایی سری Assassin’s Creed کمپانی یوبیسافت (Ubisoft) به پایان رسیده و تصاویری از آن در اینترنت منتشر شده است. برای تماشای این تصاویر، در ادامه همراه زومجی باشید.

سایت اسپانیایی املت (Omelete) به تازگی تصاویری از اقتباس سینمایی مجموعه بازی Assassin’s Creed منتشر کرده است. این فیلم سینمایی که مایکل فاسبندر (Michael Fassbender) در آن به ایفای نقش می‌پردازد، در ۲۱ دسامبر سال ۲۰۱۶ (مصادف با ۱ دی سال ۹۵) روی پرده نقره‌ای خواهد رفت. کارگردانی فیلم Assassin’s Creed را جاستین کورزل (Justin Kurzel) بر عهده دارد، فردی که سال گذشته فیلم مکبث (Macbeth) را کارگردانی کرد و اتفاقاْ مایکل فاسبندر نیز نقش اول فیلم را بر عهده داشت. ماریون کوتیار (Marion Cotillard)، هم‌بازی او در فیلم مکبث، به همراه جرمی آیرونز (Jeremy Irons)، برندن گلیسون (Brendan Gleeson) و مایکل کی ویلیامز (Michael K. Williams) نیز در فیلم حضور خواهند داشت.

 

در ماه مارس گزارشی منتشر شد مبنی بر این که نسخه دومی از این فیلم در دست ساخت قرار دارد و فاسبندر همچنان در لیست عوامل است. فیلم‌های ساخته شده از روی بازی‌های ویدیویی سابقه‌ای بالا در شکست خوردن و ناامید کردن مخاطبین دارند اما عوامل تولید فیلم و تعهد یوبی‌سافت نسبت به اداره پروژه نوید‌بخش یک اثر قابل قبول است. همچنین از آن جایی که نسخه‌ای از سری اصلی Assassin’s Creed سال جاری عرضه نخواهد شد، تیم بازاریابی فیلم فضا و فرصت بیشتری برای تبلیغات آن دارند.

مایکل فاسبندر در مصاحبه‌ای با سایت امپایر (Empire) فیلم ماتریکس (The Matrix) را الهام‌بخش Assassin’s Creed دانست. او گفت:

ایده حافظه DNA این اثر را از ژانر فانتزی و ابتدایی آن، فراتر می‌برد چرا که شما ایده‌ای در اختیار دارید که تماشاگر می‌تواند آن را حتی باور کند. پس از آن ماجراجویی و سفر شخصیت اصلی در قسمت بعدی بسیار جالب‌تر می‌شود زیرا شما این بار در مسیر دیگری قرار دارید.

فاسبندر همچنین اشاره کرد که فیلم زیاد روی استفاده از صحنه‌های CG تکیه نمی‌کند. پرش معروف سری Assassin’s Creed که با نام پرش ایمان (Leap of Faith) شناخته می‌شود، حداقل یک‌بار در فیلم به نمایش درخواهد آمد که بدلکاری از ارتفاع ۱۲۰ فوتی و بدون طناب آن را اجرا کرده است.

در گزارش‌های سایت یوروگیمر (Eurogamer) آمده است که یوبی‌سافت روی توسعه تجربه‌ای از فیلم به کمک دوربین‌های واقعیت مجازی کار می‌کند تا آن را هم زمان با عرضه فیلم ممکن سازد.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده