// سه شنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۵

بازی Five Nights at Freddy's برای کنسول ها نیز منتشر می شود

با توجه به سخنان خالق بازی Five Nights at Freddy's، ظاهرا این مجموعه در نهایت بعد از مدت‌ها انتشار برروی گوشی‌های موبایل و رایانه‌های شخصی، راهی کنسول‌های خانگی خواهد شد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

هرچند مدت‌ها از انتشار مجموعه Five Nights at Freddy's برروی رایانه‌های شخصی و دستگاه‌های موبایل می‌گذرد، با این حال، علی‌رغم محبوبیت Five Nights at Freddy's شاهد عرضه‌ی این بازی برروی کنسول‌های خانگی نبوده‌ایم. اکنون اسکات کوثان، طی پاسخ‌ به پرسش‌های مختلف برروی صفحه‌ی انجمن Five Nights at Freddy’s 4 در استیم، پاسخ روشنی را درباره انتشار مجموعه برروی کنسول‌ها داده است. اسکات در جواب پرسشی در این رابطه گفت:

در واقع بله، این اتفاق می‌افتد. من با چند شرکت که علاقمند به بازسازی بازی اصلی برروی کنسول‌ها هستند، صحبت کرده‌ام.

با توجه به موفقیت‌هایی که این مجموعه تاکنون به‌دست آورده، جای تعجب نیست که این سری در نهایت راه خود را به سوی کنسول‌ها پیدا کرده است. در حال حاضر با عرضه چهار بازی، یک بازی فرعی نقش‌آفرینی، یک کتاب و یک فیلم در حال توسعه می‌توان گفت مجموعه Five Nights at Freddy's آینده‌ی روشنی را پیش رو خواهد داشت. Five Nights at Freddy’s World، تازه‌ترین بازی سری، اوایل سال جاری میلادی منتشر شد. این بازی فرعی نقش‌آفرینی بعد از عرضه به دلیل فقدان محتوا و مشکلات بسیار، از روی سرویس استیم برداشته شد؛ هرچند بعدها شاهد انتشار رایگان بازی بوده‌ایم. شما می‌توانید این بازی را به صورت رایگان از وب‌سایت Gamejolt دانلود کنید.

منبع: Attack of the Fanboy


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده