// سه شنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۴۲

قیمت خریدهای درون برنامه‌ای بازی Uncharted 4 مشخص شد

همانطور که قبلا اعلام شده بود، خریدهای درون برنامه‌ای در بازی آنچارتد 4 (Uncharted 4) وجود خواهد داشت. اکنون با عرضه این بازی لیستی از قیمت این خرید‌ها مشخص شده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

هرچند طبق اعلام ناتی داگ تمامی بسته‌های الحاقی ماد و نقشه‌های بخش چندنفره به صورت رایگان برای Uncharted 4 منتشر می‌شود، با این حال بازیکنان قادر به انجام خرید‌های درون برنامه‌ای با استفاده از پول‌ واقعی جهت خرید «Uncharted Points» خواهند بود. بازیکنان با استفاده از «امتیاز‌های آنچارتد» می‌توانند زودتر از پیشرفت استاندارد بازی آیتم‌های مختلف را آزاد و خریداری کنند.

اکنون با انتشار بازی Uncharted 4، امکان خریداری امتیازهای فوق نیز از طریق فروشگاه پلی‌استیشن با قیمت‌های زیر امکان‌پذیر شده است:

  • ۵۰۰ امتیاز آنچارتد - ۵ دلار
  • ۱۵۰۰ امتیاز آنچارتد - ۱۰ دلار
  • ۳۲۰۰ امتیاز آنچارتد - ۲۰ دلار
  • ۶۵۰۰ امتیاز آنچارتد - ۳۵ دلار
  • ۱۰۰۰۰ امتیاز آنچارتد - ۵۰ دلار

به گفته‌ی ناتی‌داگ برنامه ارائه رایگان بسته‌های الحاقی آنچارتد 4  به سود کاربران بخش چند نفره این بازی خواهد بود. این بدان معنی است که بازیکنان وارد رقابت‌هایی با افرادی نمی‌شوند که دارای محتوا و آیتم‌های ویژه‌ای هستند که سایرین از آن‌ها برخوردار نیستند.

رابرت کاگبرن، طراح ارشد بازی، اخیرا در مصاحبه‌ای با پلی‌استیشن گفته بود که هرچند این برنامه «جهت‌دهی کاملا جدید»‌ ناتی‌داگ را نشان می‌دهد، با این حال در بین بازی‌های ویدیویی ایده‌ی جدیدی محسوب نمی‌شود. یکی از بهترین نمونه‌ها بازی Halo 5: Guardians است که نقشه‌ها و مادهای حالت چندنفره آن به صورت رایگان ارائه می‌شوند. علاوه بر این، Gears of War 4 نیز بسته‌های الحاقی رایگانی را دریافت خواهد کرد.

Uncharted 4 امروز ۲۱ اردیبهشت ماه به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر شد. این بازی بعد از گذراندن چند سال مراحل توسعه و چندین بار تاخیر در نهایت منتشر شده است.

منبع: Gamespot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده