نویسنده: deleted account
// سه شنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۸

تاریخ عرضه بسته الحاقی Blood and Wine بازی The Witcher 3 رسما اعلام شد

روز گذشته شایعه‌ای مبنی بر عرضه بسته الحاقی Blood and Wine بازی The Witcher 3 در روز ۱۱ خرداد منتشر شد و حال این خبر رسما تایید شده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه با زومجی همراه باشید.

روز گذشته کاربری در توییتر ادعا می‌کرد که صفحه استیم بازی The Witcher 3 تاریخ عرضه دومین بسته الحاقی بازی - که Blood and Wine نامیده می شود - را اعلام کرده است. البته تصویری که آن کاربر به اشتراک گذاشته بود، تاریخ عرضه را روز ۳۰ می مشخص کرده بود؛ اما حال به تازگی سی‌دی پراجکت رد، توسعه دهنده‌ این بازی، رسما اعلام کرده است که بسته الحاقی Blood and Wine قرار است روز ۳۱ می سال ۲۰۱۶ (سه‌شنبه ۱۱ خردادماهِ ۱۳۹۵) عرضه شود.

بر طبق انتظارات و گفته‌ها، دومین بسته الحاقی این بازی بیش از ۳۰ ساعت گیم‌پلی و ۹۰ ماموریت متنوع دارد. همچنین بسته الحاقی Blood and Wine ویچر ۳ قرار است یک سیستمِ داینامیک جدید را برای تعامل هرچه بیشتر با محیط بازی، به نمایش بگذارد. به طور مثال به لطف سیستم داینامیک جدید بازی، کشتن دشمنان در مخفیگاه اصلی‌شان، باعث کم شدن تعداد آن‌ها در اردوگاه‌های اطرف می‌شود. به علاوه، در این بسته الحاقی بیش از ۱۴ هزار خط دیالوگ جدید وجود دارد؛ یعنی حدودا ۸ هزار خط بیشتر از بسته الحاقی قبلی.

بر اساس صفحه بازی در فروشگاه استیم، این DLC به صورت مجزا با قیمت ۲۰ دلار فروخته می‌شود؛ البته افرادی که آن را پیش‌خرید کنند، دو دلار تخفیف خواهند گرفت. این در حالی است که با خرید سیزن پس بازی به قیمت ۲۵ دلار، علاوه بر این DLC، بسته Hearts of Stone بازی را نیز دریافت خواهید کرد که به صورت مجزا ۱۰ دلار قیمت دارد. در نتیجه با پرداخت ۵ دلار کم‌تر، هردو بسته الحاقی را تصاحب خواهید کرد.

نظر شما در این‌مورد چیست؟

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده