// چهار شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۸

با انتشار Far Harbor برای Fallout 4 پشتیبانی نسخه ایکس باکس وان از ماد آغاز می‌شود

کمپانی بتسدا، سازنده بازی محبوب Fallout 4، با پشتیبانی از ماد برای این بازی، هیجانش را دو چندان کرده است. این پشتیبانی که برای نسخه‌ی پی‌سی پیش از این شروع شده، قرار است پس از انتشار بسته‌ الحاقی Far Harbor برای نسخه‌ی ایکس‌باکس وان نیز آغاز شود.

کاربران نسخه‌ی پی‌سی بازی Fallout 4 حدودا دو هفته است که امکان دانلود و بازی با ماد را از طریق فروشگاه ماد بتسدا دارند. این پشتیبانی برای کاربران نسخه‌ی ایکس‌باکس وان قرار است پس از انتشار بسته‌ی الحاقی Far Harbor در هفته‌ی آینده، بصورت آزمایشی آغاز شود. در پیامی که در حساب توییتر Bethesda منتشر شده و می‌توانید آن را در ادامه مشاهده کنید، آغاز این پشتیبانی پس از تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه (۱۹ ماه می) خواهد بود. همانطور که پیش‌تر نیز در زومجی خواندید، تاریخ شروع این پشتیبانی برای ایکس‌باکس وان در ماه می و برای پلی‌استیشن 4 در ماه ژوئن اعلام شده بود.

تا کنون حدود یک میلیون دانلود ماد برای نسخه‌ی پی‌سی بازی Fallout 4 به ثبت رسیده است. پشتیبانی آزمایشی از ماد برای کاربران ایکس‌باکس وان پس از انتشار بسته‌ی الحاقی Far Harbor و برای کاربران پلی‌استیشن 4 در ماه ژوئن خواهد بود.

همانطور که در پیام بالا نیز مشاهده کردید، نسخه‌ی پی‌سی این بازی تاکنون در حدود یک میلیون دانلود ماد داشته است. مادهایی نیز که تا کنون برای این بازی منتشر شده‌اند بسیار متنوع و جالب هستند و شامل شخصیت‌ها و آیتم‌های بازی‌ Metal Gear Solid V و Witcher 3: Wild Hunt می‌شوند. همچنین ورود B.I.G. و بعضی از آهنگ‌هایش به دنیای آخرالزمانی Fallout 4 در نوع خود بسیار جالب است. از جمله‌ی سایر مادها می‌توان به ورود قطار دوست داشتنی Thomas the Tank Engine به منطقه‌ی Commonwealth، اضافه شدن وسایل و خصیصه‌هایی با حال و هوای Fallout Vegas و امکان بازی در هر چهار فصل اشاره کرد. یکی از ماد سازها نیز با آوردن شمشیر لیزری مجموعه‌ی جنگ ستارگان به این بازی، حال و هوای دیگری به آن بخشیده است. در این راستا پیش از این خواندید که ماد نورپردازی بازی Fallout 4، تغییرات قابل توجهی در این بازی به وجود می‌آورد.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده