// چهار شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

دایس تلاش می کند Battlefield 1 هنگام عرضه به مشکلات Battlefield 4 دچار نشود

اخیرا که بازی Battlefield 1 معرفی شد سر و صدای زیادی در بین هوادارن به پا و همه را غافلگیر کرد. حالا سازندگان Battlefield 1 در کمپانی دایس می‌گویند که در تلاش هستند تا این بازی هنگام انتشار مشکلات Battlefield 4 را تکرار نکند. برای اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

توسعه دهندگان بازی تازه معرفی شده‌ی Battlefield 1، می‌گویند که مدت‌هاست در تلاش هستند تا مانع از تکرار مشکلات زمان انتشار Battlefield 4 برای این بازی شوند. این صحبت‌ها بخشی از سخنان دنیل برلین، طراح ارشد این بازی است که در گفتگو با وب‌سایت گیمز‌بیت بیان کرده و از تلاش طولانی مدت و جدی خود و تیمش برای جلوگیری از تکرار اشتباهات گذشته خبر داده و گفته که ما تمام تمرکز خود را بر این مساله گذاشته‌ایم. مشکلاتی که Battlefield 4 در زمان انتشار با آنها مواجه شد بسیار زیاد بودند. البته بیشتر آنها بخش چندنفره‌ی بازی را تحت تاثیر قرار می‌دادند بطوری که Dice مجبور شد سرورهای بهتری را برای آن مهیا کند و حتی این مسائل پای این کمپانی را به دادگاه نیز کشاند .

با این وجود برلین می‌گوید که از اجرای روان بخش آنلاین بازی Star Wars Battlefront که در سال گذشته منتشر شد راضی است و معتقد است که این امر نشان دهنده‌ی این است که دایس توانسته بهبود چشمگیری در کارش ایجاد کند و تا حد زیادی خود را از فشار بخش آنلاین در روزهای ابتدایی انتشار خلاص کند. بخشی از سخنان وی در این رابطه را در زیر مشاهده می کنید:

ما تجربه‌ی موفق اجرای روان و تقریبا بدون مشکل Battlefront را داریم و در رابطه با Battlefield 1 نیز قصد ما این است تا با اجرای آزمایشی از پایداری آن اطمینان حاصل کنیم. با توجه به اینکه ما از مساله‌ی Battlefield 4 درس‌ها و تجارب زیادی به دست آورده‌ایم و برای Battlefront آنها را بکار گرفتیم و نتیجه نیز گرفتیم، بدین ترتیب تمامی سعی ما تکرار این تجارب خوب برای پروژه‌ی Battlefield 1 است.

پیش از این در زومجی خواندید که بازی Battlefield 1 پس از انتشار، یک بسته‌ی الحاقی رایگان دریافت خواهد کرد و از بازدید فوق‌العاده‌ی ۱۶ میلیونی تریلر معرفی این بازی مطلع شدید. همچنین در مطلبی دیگر دلایل دایس را برای انتخاب موضوع جنگ جهانی اول به اطلاع شما رساندیم.

منبع: IGN


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده