نویسنده: deleted account
// چهار شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۸

Need for Speed بعدی در سال ۲۰۱۷ عرضه می‌ شود

سال گذشته همگی شاهد عرضه نه‌چندان موفق بازی Need for Speed 2015 بودیم؛ به نظر می‌رسد که این سری به استراحتی حداقل یک‌ ساله نیاز دارد تا مجددا خود را احیا کند. در راستای همین موضوع، به تازگی اعلام شده است که نسخه بعدی سری Need for Speed قرار است در سال ۲۰۱۷ منتشر شود.

دیگر قرار نیست مجموعه Need for Speed به صورت سالانه روانه بازار شود؛  طبق اعلام رسمی گوست گیمز، نسخه بعدی از این مجموعه با فاصله زمانی دو ساله از نسخه قبلی عرضه می‌شود. گوست گیمز، با انتشار پستی تحت عنوان Taking Stock در وبسایت رسمی Need For Speed گفت که بازخوردهای به دست آمده پس از عرضه بازی Need for Speed 2015 همگی تقریبا منفی بوده‌اند و خبر از ناراضی بودن کاربران می‌دهند. همین موضوع الکترونیک آرتز را مجاب کرده که نسخه بعدی را در سال ۲۰۱۷ عرضه کند. گوست گیمز، توسعه‌دهنده این بازی، گفت:

ما هم‌اکنون در حال ساخت بازی‌ای هستیم که پایه و اساس آن، همان چیزی است که در بازی 2015 Need For Speed شاهد آن بودیم و قرار است در سال ۲۰۱۷ عرضه شود.

البته نباید انتظار داشته باشیم که گوست گیمز همان ویژگی‌ها را دوباره در بازی بعدی پیاده‌سازی کند و چیزی را تغییر ندهد. این استودیو درمورد شباهت بازی بعدی با نسخه‌ای که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد می‌گوید:

[نسخه‌ای که قرار است در سال ۲۰۱۷ عرضه شود از بسیاری از جوانب] دور از نسخه سال ۲۰۱۵ خواهد بود. ما با تیم خود به سختی کار خواهیم کرد تا نکاتی را که شما در بازخوردها به گوش ما رسانده‌اید، در نسخه بعدی در سال ۲۰۱۷ رعایت کنیم. لازم به ذکر است که شما می‌توانید نظرات و پیشنهادهای خود را درمورد نسخه بعدی، از طریق توییتر، فیسبوک یا انجمن‌های این مجموعه، به ما منتقل کنید.

شورو‌شوق و فداکاری شما برای Need For Speed به ایجاد انگیزه و الهام [در ما] کمکِ شایانی می‌کند و ما را به جلو می‌راند. این موضوع، واقعا شگفت‌انگیز و عالی است. از طرف تمامیِ تیم گوست گیمز، از شما تشکر و قدردانی می‌کنیم.

گوست گیمز همچنین یک اینفوگرافیک جالب را به اشتراک گذاشت که دستاوردهای برخی بازیکنان در بازی Need For Speed 2015 (از زمان عرضه تاکنون) را نشان می‌دهد. بر طبق اطلاعاتِ این اینفوگرافیک، بازیکنان حدودا ۹.۸ میلیارد Rep Point در بازی کسب کرده‌اند. همچنین اعلام شده است که آن‌ها بیش از ۳۵ میلیون اسنپ‌شات تهیه کرده‌اند و تا سقف ۲.۵ تریلیون دلار پولِ غیر واقعی (Cash) در بازی کسب کرده‌اند.

اینفوگرافیک منتشر شده از سوی گوست گیمز اینفوگرافیک منتشر شده از سوی گوست گیمز

همانطور هم که در اینفوگرافیک بالا مشاهده می‌کنید، تاکنون در بازی Need For Speed 2015 حدودا ۵۵۰ میلیون رویداد و بیش از ۱۰ میلیون مسابقه‌ی درگ برگزار شده‌اند.

مجموعه Need For Speed تا قبل از عرضه نسخه سال ۲۰۱۵، به صورت سالانه عرضه می‌شد اما کمپانی سازنده تصمیم گرفت یک سال به این مجموعه استراحت دهد تا شاید بتواند خود را بازیابی کند و مجددا طرفدرانِ زیادی را به خود جذب نماید. اما اگر واقع‌بین باشیم باید بگوییم که این بازی هم نتوانست انتظارات طرفداران از این مجموعه را برآورده کند. سال گذشته، ما در زومجی بازی Need For Speed 2015 را زیر ذره‌بین بردیم و گیم‌پلی و گرافیک فنی بازی را از نقاط قوت آن برشمردیم و نمره ۷ از ۱۰ را به آن اعطا کردیم.

باید صبر کرد و دید که نسخه بعدی چگونه خواهد بود. به نظر شما آیا نسخه سال ۲۰۱۷ خواهد توانست این مجموعه را به دوران اوجش بازگرداند؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

منابع: GameSpot و وب‌سایت رسمی Need For Speed


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده